Jakość usług

wyklady z jakosci uslug - marketing

Dodaj swoją odpowiedź
Turystyka i rekreacja

Wykłady z zarzadzanie jakoscia usług turystycznych

MARKETING – proces społeczna y zarządczy, dzięki któremu jednostki i grupy uzyskują to, czego potrzebują i pragną przez tworzenie oraz wzajemną wymianę produktów i wartości.
Punktem wyjścia wszelkich działań i weryfikatorem dzia...

Marketing

Jakość w usługach

WSTĘP

W wielu opracowaniach można znaleźć stwierdzenie, że świat wkroczył obecnie w okres drugiej rewolucji przemysłowej ? rewolucji jakościowej współcześnie. W krajach, których podaż wyrobów i usług przewyższa popyt, gdzie...

Marketing

Marketing usług

MARKETING USŁUG

1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...

Turystyka i rekreacja

Zarządzanie jakością usług turystycznych

1. Polityka zarządzania jakością składa się:

2. Co to jest zintegrowany system?
Kilka systemów ISO
3. Jak można budować zintegrowany system?
Wprowadzać każdy system z osobna, następnie zająć się jego budowaniem o...

Marketing

Wpływ jakości usług na dochód Poczty Polskiej

Jakość jest to zespól cech, walorów, atrybutów użytkowych i emocjonalnych, które decydują o stopniu, w jakim produkt zaspokaja potrzeby odbiorców. Miarą jakości jest stopień spełnienia rzeczywistych wymagań klienta (względnie oczekiwa...

Turystyka i rekreacja

Zarządzanie jakościa usług turystycznych- pytania i odpowiedzi

1. Polityka zarządzania jakością składa się:

2. Co to jest zintegrowany system?
 Kilka systemów ISO
3. Jak można budować zintegrowany system?
 Wprowadzać każdy system z osobna, następnie zająć się jego budowa...