Podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania
podstawowe pojecia z zakresu zarządzania
podstawowe pojecia z zakresu zarządzania
PODSTAWOWE POJĘCIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA (EWOLUCJA TEORII ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA)
I. ISTOTA KIEROWANIA, ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Gdziekolwiek ludzie podejmują zespołową i zorganizowaną pracę, aby osiągnąć wspó...
1. Istota i funkcja zarządzania Zarządzanie jest to proces świadczenia usług kierowania w systemach opartych na podziale pracy. Funkcje zarządzania obejmują: planowanie, organizowanie, motywowani, kontrolę. Od pojęcia zarządzania należy od...
DEF. nauki o administrowaniu
1) Naukę administracji można określić jako naukę społeczną, opierającą się na metodach empirycznych, której przedmiotem jest wiedza o istniejącej w danym ustroju administracji publicznej -Z. Leoński
...
CZĘŚĆ I
WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
Rozdział 1
Działanie ludzkie jako przedmiot
działalności organizatorskiej
Rozdział 2
Organizacja jako obiekt badań
Rozdział...
CZĘŚĆ I
WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA
Rozdział 1
Działanie ludzkie jako przedmiot
działalności organizatorskiej
Rozdział 2
Organizacja jako obiekt badań