Zachowania organizacyjne

Czynniki indywidualne, Róznice interpersonalne, Róznice intrapersonalne, Co powinien posiadać kierownik, Efektywność grupy, Struktura organizacyjna, Kultura organizacyjna, Sprawność komunikacyjna

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Zachowania organizacyjne "Budowanie zespołu"

3 Budowa i funkcjonowanie zespołu.

Budowanie zespołu. Role w zespole. Funkcjonowanie zespołu.
Budowanie zespołu może odbywać się w obrębie grupy lub pomiędzy grupami.
Rozwój w obrębie grupy dotyczy „rodzin organizacyjny...

Zarządzanie kadrami

Zachowania organizacyjne - wybrane zagadnienia

a) KONCEPCJA ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH W TEORII ZARZĄDZANIA
Istota, Cel, Zakres
Przedmiotem nauki o zachowaniach w organizacji (ZWO) jest systematyczne badanie działań i postaw ludzi w obrębie organizacji. Badając ZWO dąży się do zas...

Administracja

Teoria organizacji i zarządzania - potrzeba, zachowania człowieka

TOiZ z punktu widzenia: -technologii i procesu zarządzania (na 1 planie proces decyzyjny, funkcje Z, optymalizacja decyzji, strategia decydowania), - O, jej funkcjonowania i typu (składniki O, więzi org, struktury i schematy O, relacje O z otocze...

Zarządzanie

Zachowanie organizacyjne – Notatki z wykładów

1.Kultura Organizacyjna

Proces charakterystyczny dla ograniczonej czasoprzestrzeni danej organizacji w ktorej odbywaja się dzialania organizacyjne . Dzialania te wynikaja z norm zachowan wyrazajacych okreslone ideologie , mity , obrzedy ...

Podstawy przedsiębiorczości

Koncepcja behawioralna, psychodynamiczna, konflikt ról, błędy popełnian podczas prezentacji, zasady ustępowania, wady/zalety grupowego/indywidualnego podejmowania decyzji, role społeczne i organizacyjne, podstawy dobrego przekazywania informacji, ba

Koncepcja psychodynamiczna- teoria psychologiczna przedstawiająca zachowania człowieka jako wynik oddziaływania popędów i sił tkwiących w psychice człowieka.
Konflikt ról- zachowanie niezgodne z oczekiwaniami partnerów woli.
Błęd...