Marketing 09-11-2006
ściąga z marketingu 09-11-2006r.
ściąga z marketingu 09-11-2006r.
Idea orientacji marketingowej polega na zbudowaniu odpowiedniej struktury formalnej (organizacyjnej) firmy. Struktura ta porządkuje elementy organizacji oraz sposoby postępowania względem siebie wyodrębnionych części.
Sposoby zorganizowani...
Wstęp 2
Rozdział I Branża ubezpieczeniowa w Polsce 3
1.1 Rynek ubezpieczeniowy - pojęcie i mechanizm funkcjonowania 3
1.2 Segmentacja rynku 6
1.3 Przedsiębiorstwa na rynku ubezpieczeniowym 7
Rozdział II Specyfika produktu u...
Spis treści
WSTĘP?????????????????????????????..
ROZDZIAŁ I
MARKETING USŁUG?????????????????..
1.1 Koncepcje marketingu w usługach i jego elementy??????????.
1.2 Marketing-mix w usługach???????????????????.
1.3 Ma...
Stacja paliw LPG i myjnia
I. Streszczenie kierownicze
II. Charakterystyka firmy
1. Podstawowe dane
2. Forma organizacyjno – prawna i stan własnościowy podmiotu
3. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa