Efektywność promocji
wyklad o efektywności promocji
wyklad o efektywności promocji
Produktem, który będę rozpowszechniał będzie oprogramowanie dla indywidualnych klientów. W tym celu wykorzystam Internet, ponieważ znajdę tam najwięcej potencjalnych nabywców.
Narzędzia komunikacji i promocji w Internecie. Zainte...
BADANIA RYNKU, A PODEJMOWANIE DECYZJI 5.03.2001r.
Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych dzia�...
MARKETING USŁUG
1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...
W załącziki opis systemów ekonomicznych - wg "Współczesne Systemy Ekonomiczne" T. Kowalik
Mega systemy – wielkie rodziny systemów, różnych wariantów, odmian zarówno kapitalizmu jak socjalizmu
1. komunizm – realny socjaliz...
I MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Kierunki sprzedaży:
1. na rynku wewnętrznym
2. na rynku zagranicznym (problem wyboru: struktury towarowej, czyli asortymentu i gdzie eksportować)
Przed podjęciem działań marketingowych w przypad...