Marketing

Majątek przedsiębiorcy: postać rzeczowa(aport) magazyany itp, postać finansowa: kapitał pieniężny. Warunki kredytobiorcy(kredyt bankowy): złożenie wniosku, zdolność kredytowa, biznesplan(stan finansowy, perspektywy rozwojowe, analiza marketingowa). Najem: wynajmujący zobowiązuje się oddać rzecz najemcy na określony czas(lub nie), a najemca płaci czynsz. Dzierżawa: wiedzierżawiający daje dzierżawcy rzecz do użytkowania i pobierania pożytków a on płaci czynsz w postaci pieniężnej lub innej. Leasing: forma odpłatnego udostępniania do używania dóbr służących do prowadzenia działalności gospodarczej. Opłata leasingowa pokrywa: koszt zużycia, koszt działalności finansującego, koszt nabycia przedmiotu leasingu. 1 Korzystający wskazuje finansującemu zbywcę i określa podmiot leasingu, 2 F nabywa przedmiot od Z 3 F dokonuje zapłaty za przedmiot 4 F przekazuje przedmiot leasingu K 5 K ponosi opłaty za udostępniony mu przedmiot 6 F po okresie oznaczonym morze sprzedać K przedmiot leasingu. Kredyt kupiecki: dostawca godzi się na dokonanie przez odbiorcę zapłaty po upływie określonego czasu. Skonto: to premia w zamian za zapłatę w momencie otrzymania towaru Strony umowy franchisingowej: franchisingodawca(firma macierzysta) duży prestiż, kapitał w zamian za opłatę zezwala na prowadzenie pod swym znakiem firmowym innego przedsiębiorstwa. franchisingobiorca(użytkownik, beneficjariusz, francznant): korzysta z doświadczenia innej dużej. firmy Kredyt kupiecki: dostawca towaru godzi się na dokonanie zapłaty przez odbiorcę po upływie określonego czasu. Franchising: umowa między 2 przedsiębiorstwami jedno duże) drugie małe





Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Marketing usług, marketing relacji

1.1. Istota marketingu

Koncepcja marketingu, choć nie jest nowa, nie zawsze jest właściwie rozu¬miana i interpretowana. W powszechnym odczuciu marketing – to nowocze¬sna forma działalności gospodarczej, nie do końca jeszcze sprecy...

Ekonomia

Marketing - pojęcia

1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...

Marketing

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...

Politologia

Marketing polityczny

Uważam, iż aby wyjaśnić znaczenie i działanie marketingu politycznego trzeba zacząć od wyjaśnienia znaczenia terminu samego marketingu, a termin ten możemy znaleźć już a może dopiero w literaturze ekonomicznej ubiegłego stulecie. Pojaw...

Marketing

Marketing terytorialny w samorządach terytorialnych z uwzględnieniem interaktywnych baz danych.

Termin samorząd terytorialny rozumiany jest jako obligatoryjny związek mieszkańców danego terytorium, wspólnie zajmujących się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym. Patrząc na ten termin z perspektywy władz całego państwa, samorząd ...

Marketing

Marketing usług

MARKETING USŁUG

1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...