Cele strategiczne.

Produkcja – wzrost produkcji poduszek powietrznych o 20% w latach 2013 – 2015 w stosunku do roku 2012
Dystrybucja - wejście na nowy geograficznie rynek rosyjski, w roku 2013 nawiązanie współpracy z dwoma największymi dystrybutorami części samochodowych w Rosji, w roku 2015 otworzenie przedstawicielstwa firmy w Moskwie i Wołogradzie
Szkolenia – specjalistyczne szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych w roku 2013 – 2014 (Zarządzanie sprzedażą, zarządzanie czasem, psychologia sprzedaży, abc sprzedaży), w roku 2013 szkolenia dla pracowników administracji (zarządzanie czasem, organizacja pracy, asertywność)
Cele taktyczne:
Produkcja – zakup w roku 2014 linii produkcyjnej XYZ od niemieckiego producenta Delphi do produkcji kurtyny powietrznej, efektem będzie wzrost sprzedaży w latach 2014 – 2015
Dystrybucja – wprowadzenie zintegrowanego systemu obsługi klienta w roku 2013, połączenie w jednym systemie bazy klientów, zamówień i wystawiania faktur, zarządzanie klientem przyniesie w roku 2013 skrócenie czasu od zamówienia, jego realizacji i wystawienia faktury
Szkolenia – w roku 2013 szkolenia dla działu obsługi klienta z obsługi nowego systemu, szkolenia dla przedstawicieli handlowych z nowych urządzeń mobilnych PDA do zarządzania bazą klientów, szkolenia dla pracowników produkcyjnych z nowego procesu produkcyjnego, obsługa nowego oprogramowania i technologii wytwarzania
Cele operacyjne:
Produkcja – montaż nowej linii do produkcji bocznych poduszek powietrznych w sierpniu – wrześniu 2012 roku, testowanie linii i rozruch technologiczny
Dystrybucja - w końca 2012 roku nawiązanie współpracy z 5 dużymi i 10 średnimi hurtowniami akcesoriów motoryzacyjnych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, stworzenie w ten sposób sieci hurtowni partnerskich
Szkolenia – przeszkolenie pracowników z nowego oprogramowania robotów na linii produkcyjnej do produkcji bocznych poduszek powietrznych.

Dodaj swoją odpowiedź
Wiedza o społeczeństwie

Cele strategiczne eurorogionu

Cele strategiczne Euroregionu
• szeroko pojmowany rozwój regionu
• wymiana doświadczeń i informacji
• wspieranie kultury, oświaty i sportu w regionie
• wspólne rozwijanie transportu, komunikacji i łączności w regio...

Logistyka

Projekt :Cele strategiczne,misja,cele taktyczne,analiza swot firmy, analiza portfela

Firma (przedsiębiorstwo) określone zostały w projekcie cele,misja,analiza swot,analiza portfela - wszystko pod to przedsiębiorstwo. z pracy dostalam 5 :-) kierunek Zarzadzanie inzynierskie, transport i logistyka. Polecam!!!!!...

Zarządzanie

zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne – Wykład I 26.10.02r.
Rozwój koncepcji zarządzania:
1 Orientacja przedsiębiorcza, zarządzanie przez intuicję doświadczenie
2.Zarządzanie funkcjonalne i orientacja produkcyjna rośnie skala przedsiębi...

Ekonomia

Planowanie strategiczne

Zarządzanie celami organizacji i planowanie


Planowanie, jako element zarządzania polega na decydowaniu o podjęciu działań zorientowanych na wywołanie zjawisk, które nie zaistniałyby samoistnie. Na proces planowania składają si...

Zarządzanie przedsiębiorstwem

Misja, wizja, Cele, Strategia, analiza propozycje zmian.

Misja
„Misją Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. jest innowacyjny rozwój w obszarze wydobycia, przerobu ropy naftowej i dystrybucji produktów o najwyższych standardach jakości; realizowany w sposób przyjazny dla środowiska, zgodny z pol...