Cele strategiczne.
Produkcja – wzrost produkcji poduszek powietrznych o 20% w latach 2013 – 2015 w stosunku do roku 2012
Dystrybucja - wejście na nowy geograficznie rynek rosyjski, w roku 2013 nawiązanie współpracy z dwoma największymi dystrybutorami części samochodowych w Rosji, w roku 2015 otworzenie przedstawicielstwa firmy w Moskwie i Wołogradzie
Szkolenia – specjalistyczne szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych w roku 2013 – 2014 (Zarządzanie sprzedażą, zarządzanie czasem, psychologia sprzedaży, abc sprzedaży), w roku 2013 szkolenia dla pracowników administracji (zarządzanie czasem, organizacja pracy, asertywność)
Cele taktyczne:
Produkcja – zakup w roku 2014 linii produkcyjnej XYZ od niemieckiego producenta Delphi do produkcji kurtyny powietrznej, efektem będzie wzrost sprzedaży w latach 2014 – 2015
Dystrybucja – wprowadzenie zintegrowanego systemu obsługi klienta w roku 2013, połączenie w jednym systemie bazy klientów, zamówień i wystawiania faktur, zarządzanie klientem przyniesie w roku 2013 skrócenie czasu od zamówienia, jego realizacji i wystawienia faktury
Szkolenia – w roku 2013 szkolenia dla działu obsługi klienta z obsługi nowego systemu, szkolenia dla przedstawicieli handlowych z nowych urządzeń mobilnych PDA do zarządzania bazą klientów, szkolenia dla pracowników produkcyjnych z nowego procesu produkcyjnego, obsługa nowego oprogramowania i technologii wytwarzania
Cele operacyjne:
Produkcja – montaż nowej linii do produkcji bocznych poduszek powietrznych w sierpniu – wrześniu 2012 roku, testowanie linii i rozruch technologiczny
Dystrybucja - w końca 2012 roku nawiązanie współpracy z 5 dużymi i 10 średnimi hurtowniami akcesoriów motoryzacyjnych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, stworzenie w ten sposób sieci hurtowni partnerskich
Szkolenia – przeszkolenie pracowników z nowego oprogramowania robotów na linii produkcyjnej do produkcji bocznych poduszek powietrznych.