Firmy stosują marketing,by ich produkt doszedł do większej grupy ludzi i by wzrosło zainteresowanie nim,co daje możliwość większych wyników sprzedaży z czym wiąże się większa ilość zarobionych pieniędzy.
Marketing - zagadnienia
1. Marketing-mix- zbiór narzędzi marketingowych które przedsiębiorstwo stosuje
Chcąc osiągnąć zamierzone cele na wybranym rynku.
2.Formuła „4P”:
Produkt- dobra materialne i usługi oferowane na rynku do sprze...
Marketing usług
MARKETING USŁUG
1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...
Efekty ekonomiczne wynikające z wprowadzenia systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie na podstawie firmy budowlanej
Efekty ekonomiczne wynikające z wprowadzenia systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie na podstawie firmy budowlanej
Wstęp
W latach osiemdziesiątych termin "globalizacja" nie był jeszcze na ustach całego �...
Marketing w pigułce
Różnica między or. market. a or. sprzed. tu stawiamy na klienta, indywidualnie podejście na klienta-myślimy długookresowo, or. sprzed. nastawiona jest na sprzedaż, ilość.
Produkt- to wszystko co można oferować na rynku, każdy obiekt...
Controlling - obszerny i szczegółowy referat
SPIS TREŚCI:
I. Controlling
1.1 Geneza i istota controllingu
1.2 Pojęcie controllingu
1.3 Formy i funkcje controllingu
1.4 Metody i modele controllingu
II. Zrównoważona Karta Wyników (Balanced Scorecard)
2.1 Genez...