Statystyczna analiza danych
Statystyczna analiza danych-analiza podregionów Polski
Statystyczna analiza danych-analiza podregionów Polski
Spis treści
1. Wstęp
2. Określenie problemu i celu badań marketingowych
2.1. Przegląd otoczenia marketingowego
2.1.1. Otoczenie bliższe
2.1.2. Otoczenie dalsze
2.2. Strategia marketingowa
2.2.1. Wizja
METODOLOGIA
Termin metoda jest pochodzenia greckiego; wyrażenie méthõdos posiada wiele znaczeń, pośród których pojawia się też takie znaczenie, jak: sposób postępowania czy robienia czegoś.
Kształtuje się jako nauka na przeło...
23.02.2008
STATYSTYKA
Statystyka jest nauką o metodach ilościowych badania zjawisk masowych. Przez badanie statystyczne rozumiemy ogół prac mających na celu realizację jednego lub kilku spośród następujących zadań.
...
CEL RAPORTU
W 1990r. wprowadzono wolne i demokratyczne wybory do władz samorządowych. Od tego wydarzenia upłynęło już ponad 10 lat. W październiku 2002r. odbędą się kolejne wybory samorządowe, podczas których Polacy po raz czwar...
PEDAGOGIKA
JAKO NAUKA I WYCHOWANIE
Pedagogika jest nauką o wychowaniu, która formuje teoretyczne i metodyczne podstawy planowej działalności wychowawczej. Początkowo zakres pedagogiki ograniczał się do problemów związanych przygotow...