Rodzaje reklamy ze względu na treść: podprogowa, informacyjna, przypominająca, wspierająca, stabilizująca, ukryta, wprowadzająca w błąd i uciążliwa. Rodzaje reklamy ze wzgl na media: internetowa, telewizyjna, prasowa, radiowa, bilboard, tranzytowa, mobilna, ambientowa, zewnętrzna oraz spam. Podstawowe regulacje prawne dotyczące reklamy określa Ustawa o radiofonii i telewizji z 29 grudnia 1992 roku (Dz.U. 1993 nr 7 poz. 34 z późn. zm.). Kiedy uchwalano ustawę nikt nie mógł przewidzieć dynamicznego rozwoju tak Internetu (a więc i e – marketingu), jak i różnego rodzaju reklam internetowych. W 2011 roku (Dz. U. z 2011 r. nr 43, poz. 226) został opublikowany tekst jednolity ustawy, a aktualne uregulowania można znaleźć na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych (ISAP) (ost. wejście. 23.10.2013).
Prawo gospodarcze-Geneza prawa gospodarczego
1.Geneza prawa gospodarczego
istnieje wiele teorii na temat genezy prawa - niektórzy upatrują jej początków w literaturze niemieckiej inni w radzieckiej, angielskiej, prawo to kwalifikuje się do młodych dziedzin prawa
początki...
Opracowanie pytań na egzamin z prawa gospodarczego publicznego
1.Rozróżnienie: prawo gospodarcze publiczne a prawo gospodarcze prywatne
2. Zakres i systematyka prawa gospodarczego publicznego
Prawo gospodarcze publiczne normuje tylko część stosunków społecznych związanych z działalnością gos...
Opracowanie zagdanień dotyczącego prawa gospodarczego
"to jest opracowanie pytań z gospodarczego może komuś się przyda
1.Rozróżnienie: prawo gospodarcze publiczne a prawo gospodarcze prywatne
2. Zakres i systematyka prawa gospodarczego publicznego
Prawo gospodarcze publiczne normuje ...
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji w prawie międzynarodowym
• Konwencja paryska o ochronie własności przemysłowej(1883) – na konferencji rewizyjnej w Brukseli zamieszczono w niej postanowienia chroniące przed nieuczciwą konkurencją (1900)
• Porozumienie madryckie (1891) – dotyczy zwalczania...
Gospodarka a środowisko - wyklady
Wykład I 24.02.2005
Pojęcie środowiska, jego funkcje ekonomiczne i powiązania z gospodarką.
1. pojęcie środowiska i ochrony środowiska,
2. rodzaje zasobów naturalnych,
3. gospodarcze funkcje środowiska,
4. oddział...