1. Informacja powinna byc dokładna. 2. Musi byc obiektywna. 3. Kategorycznie nie może byc nieprawdziwa, sfałszowana, wprowadzająca odbiorcę w błąd bądź niepewna.
Czym jest marketing?
System funkcjonowania firm na rynku dający jej możliwość osiągnięcia sukcesu nie jest jednoznacznie zdefiniowany. Pojęcie marketingu ulega ciągłym zmianom. Według encyklopedii PWN marketing to zespół działań, które mają na celu kreow...
Dydaktyka-sciągi
1. CZYM ZAJMUJE SIĘ DYDAKTYKA OGÓLNA?
Geneza i znaczenie nazwy dydaktyka.
Nazwa dydaktyka pochodzi z języka greckiego, w którym didaktikós znaczy pouczający, a didasko uczę. Dydaktykę traktuje się obecnie jako naukę o nauczaniu i ...
Bilans
BILANS
Określenie „bilanx" wywodzi się od łacińskiego słowa bilans, które oznacza wagę o dwóch szalach. W istocie rzeczy bilans księgowy jest wagą pozostającą zawsze w stanie równowagi: z jednej strony bowiem przedstawia...
Giełda Papierów Wartościowych na przykładzie GPW w Warszawie - praca licencjacka
Giełda Papierów Wartościowych na przykładzie GPW w Warszawie - praca licencjacka
Spis treści
Wstęp
Rozdział I
Geneza i uwarunkowania rozwoju giełdy papierów wartościowych w Polsce po 1945 r.
1.1 Istota r...
„Język reklamowy. Omów funkcję perswazyjną przywołując przykłady reklamy prasowej i telewizyjnej”.
Reklama - to mieszanina informacji i komunikatu perswazyjnego. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia pewnych towarów czy usług, jednakże równie dobrze jej celem może być np. utrwalenie świadomości istnienia określonej marki.
Rekla...