ponieważ gdy np. zgubisz się jadąc samochodem to wcześniej w domu mógł popatrzeć na trasę i wtedy zaoszczędzisz czas
ponieważ można wszystko zrobić i nie martwić się,że brakuje ci czasu;-)
Zarządzanie (planowanie, organizowanie, kontrolowanie, motywowanie)
1. Przedsiębiorstwo
2. Funkcje zarządzania
• Planowanie
• Organizowanie
• Motywacja
• Kontrola
Definicje:
1. Organizacja, przedsiębiorstwo
2. Atrybuty przedsiębiorstwa
3. Zasady przedsiębiorstwa<...
Planowanie, Biznes plan, Organizowanie
Wykład 26.09-2004
Literatura:
- R.W. Griffin – Podstawy zarządzania organizacjami
- J.A. Stoner, C.Wankel – Kierowanie
- H. Bieniak – Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
1. Przedsiębiorstwo
2. Fun...
Kształcenie i rozwój personelu.
1. Dlaczego kształcenie personelu jest takie ważne?
Coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę z bezcenności dobrego personelu. Jednak, większość z nich wie również, że aby taki personel posiadać, to należy stworzyć i warun...
Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina.
Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie
i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie ...
Wpływ kultury firmy na jej funkcjonowanie.
Spis treści
WSTĘP
I. SKŁADNIKI KULTURY ORGANIZACYJNEJ
1.1. Postawy - jako składnik kultury organizacyjnej
1.2. Co to jest system
1.3. Myślenie systemowe a zmiany organizacyjne
II. ZAŁOŻENIA MYŚLENIA SY...