Zad.27 V=Pp*h V= 4*2,5*2,6 V=10*2,6 V=26 cm sześć. Vtlenu= 21% *26 Vtlenu= 21/100*26 Vtlenu=5,46cm sześć. ZAd.30 V1=30*20*7 V1=4200 cm sześć V2=30*20*11 V2=6600 cm sześć Vk=V2-V1= 6600-4200 Vk=2400 cmsześć=24l 1kamien-0,2l 24l:0,2l= 240:2+ 120 Jest 120 kamieni
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Ściąga z Historii myśli socjologicznej - większość materiału
Funkcjonalizm:
- istnieje wiele różnych wariantów funkcjonalizmu (nie da się sporządzi żadnego zestawu twiedzeń)
- funkcjonalistyczna refleksja teoretyczna sytuuje się na różnych poziomach ogólności
- funkcjonalizm i poglądy...
Pedagogiczne aspekty pracy z dzieckiem zdolnym
Agata Kostrzewska
Ped. opiekuńczo-wychowawcza
Rok III
Grupa B
2004/2005
Przez wiele lat szkoła nastawiona była głównie na prace z uczniem słabym, mającym problemy nie tylko w opanowywaniu programu nauczania, al...
Wspłczesne kierunki pedagogiczne
WSPÓŁCZESNE KIERUNKI PEDAGOGICZNE W PROGRAMACH EDUKACJI PEDAGOGICZNEJ.
Pedagogika nie jest monolitem, ma wiele subdyscyplin. W XX wieku pojawiły się nowe nauki, kierunki, ale wiadome nie było czy pedagogika wyodrębni się pomimo, że ...
Kształcenie i rozwój personelu.
1. Dlaczego kształcenie personelu jest takie ważne?
Coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę z bezcenności dobrego personelu. Jednak, większość z nich wie również, że aby taki personel posiadać, to należy stworzyć i warun...