techniki reklamy opisz

techniki reklamy opisz
Odpowiedź

Podstawowym celem kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy, jest przygotowanie absolwenta do wykonywania usług reklamowych, pozyskiwania zleceń i pośrednictwa w ich wykonywaniu oraz wyszukiwania klientów zainteresowanych konkretnymi usługami reklamowymi. Penetruje rynek potencjalnych odbiorców reklamowych i gromadzi o nich informacje. Prowadzi rozmowy z potencjalnymi klientami i doradza przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z usług reklamowych. Promuje oferowane usługi reklamowe (zakres usług, warunki świadczenia usług, dotychczasowe osiągnięcia), a także rozsyłanie np. ulotek lub folderów prezentujących firmę. Gromadzi informacje o firmach konkurencyjnych . Do głównych przedmiotów zawodowych nauczanych w szkole należą: podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw,, marketing, towaroznawstwo, Public relations, organizacja reklamy, psychologia reklamy, prawo, etyka i kultura zawodowa, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia technik reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa, język angielski, praktyka zawodowa. Cykl kształcenia zawodowego zakończony jest egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe technika organizacji reklamy przeprowadzanym przez okręgowe komisje egzaminacyjne. Po ukończeniu kształcenia absolwent danego typu szkoły kształcącej w zawodzie technik organizacji reklamy może być zatrudniony w: w agencjach reklamowych, działach marketingu przedsiębiorstw, biurach ogłoszeń, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, giełdach, targach domach handlowych, oraz agencjach zajmujących się kontaktami z prasą i kształtowaniem opinii publicznej.

Dodaj swoją odpowiedź
Podstawy przedsiębiorczości

Opisz kampanię reklamową , która w ostatnim czasie wywarła na tobie największe wrażenie. W opisie uwzględnij m.in. cel kampanii , zastosowane techniki oraz wykorzystane media reklamowe.   Prosiłabym o aktualne reklamy i nie kopiowanie z innych stron ;)

Opisz kampanię reklamową , która w ostatnim czasie wywarła na tobie największe wrażenie. W opisie uwzględnij m.in. cel kampanii , zastosowane techniki oraz wykorzystane media reklamowe.   Prosiłabym o aktualne reklamy i nie kopiowanie z inn...

Marketing

Badania marketingowe - SWEN

Pogłębiony wywiad indywidualny:
One to one lub face to face, jest to uzyskiwanie szczegółowych informacji od jednego respondenta bez wpływy osób trzecich, chodzi tu przede wszystkim o złożone, wieloetapowe procesy postępowania nabywcy ...

Kulturoznawstwo

Historia plakatu - pytania i odpowiedzi.

4 W. / wykład / cywilizacje – korzenie Europy.
A. Żydzi – Biblia, 10 przekazań
B. Grecja – cywilizacja europejska stanęła na fundamencie greckim (na estetyce greckiej)

W momencie, kiedy Rzym został podbity przez Barbarzy...

Prawo cywilne

Ochrona własności intelektualnej - opracowane pytania

1) Wskaż miejsce prawa autorskiego w systemie prawa.

Prawo autorskie - to dział prawa cywilnego, obejmujący przede wszystkim normy zamieszczone w ustawie z 4.II.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz normy zamieszczone w umo...

Psychologia

Psychologia - pytania i odpowiedzi

1. JAKIE METODY BADAŃ STOSOWANE SĄ W PSYCHOLOGII?

I. Eksperyment – oznacza, że badacz rozmyślnie izoluje i zmienia jeden czynnik zw. Zmienną niezależną tak by móc zmierzyć lub zaobserwować wpływ tej zmiany na inny czynnik – z...