W siebie czyli wydawanie pieniędzy w swoich interesach a w przedsiębiorstwo czyli na dobro własnej firmy .
1.Inwestowanie w siebie polega na kupowaniu wszystkiego dla siebie . Że bez tego by się nie dało żyć . Kupowanie czegoś co jest niezbędne. 2. Inwestowanie jest to wyrzeczenie się bieżącej konsumpcji na rzecz przyszłych i czasem niepewnych korzyści. Wynika z tego, że inwestor dokonuje podziału swego budżetu na część przeznaczoną na inwestycje. Przy określonych dochodach zwiększenie części przeznaczonej na konsumpcję oznacza zmniejszenie inwestycji i odwrotnie. Długość okresu inwestycji jest sprawą indywidualną każdego inwestora. W zasadzie powinien on podjąć decyzję o długości okresu inwestycji przed wyborem możliwości inwestycyjnych. Często długość tego okresu wynika z celu inwestycji.
Formy finansowania małych i srednich przedsiębiorstw
1. Ogólne zagadnienia dotyczące sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
1.1 Pojęcie przedsiębiorstwa i jego podstawowe klasyfikacje.
Pojęcie p r z e d s i ę b i o r s t w o w odmiennych znaczeniach występuje w...
Motywowania w przedsiębiorstwie X
. Funkcjonowanie systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie X w latach 2007-10
3.1. Krótka charakterystyka badanego podmiotu
Firma ProfiPlast jest przedsiębiorstwem typowo produkcyjnym, które zostało utworzone na fundamentach i...
Finansowanie przedsiebiorstw
Finansowanie przedsiębiorstw
Zasilanie zewnętrzne i wewnętrzne
Kapitał potrzebny do finansowania działalności bieżącej i rozwojowej przed¬siębiorstwa pochodzi z różnych źródeł i dopływa w różnej formie.
Mikroekonomia - Zagadnienia
MIKROEKONOMIA - ZAGADNIENIA
1. Klasyfikacja podmiotów gospodarczych wg rodzajów działalności
· Gospodarstwa domowe
· Przedsiębiorstwa
· Małe rodzinne gospodarstwa rolnicze
· Banki parabanki
· Państwowe instyt...
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...