1. Stan odczuwania braku określonych produktów. 2. Przyczyny pobudzające człowieka do działania lub powstrzymując go przed danym działaniem. 3. Osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z hej działalnością gospodarcza lub zawodową.
1.Potrzeba - jest to brak czegoś ,a co chcemy mieć.Czujemy wewnętrzny niedosyt , który musimy zaspokoić. 2.Motyw - jest to bodżieć, który skłania do działania i wywołuje określone reakcje. 3.Konsument - jest to osoba , która kupuje produkt albo nabywa usługę od przedsiębiorcy.
Wprowadzenie do teorii gospodarowania
WPROWADZENIE DO TEORII GOSDPODAROWANIA
Ekonomia jako nauka
Adam Smith był szkockim ekonomistą o poglądach liberalnych, które przedstawił w książce "Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów" (1776). Dzieło to jest uzna...
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Zachowania nabywcze konsumenta
2. Zachowania nabywcze konsumenta
Postępowanie nabywcze konsumenta jest pewnym ciągiem zachowań i działań jednostek, na który składają się aspekty fizyczne i psychiczne. Należy je rozpatrywać zarówno na poziomie mikro – poszczegól...
Psychologia ekonomiczna.
WYKŁAD I
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA– to zachowanie konsumenta, zachowanie ekonomiczne czł
Poznanie konsumenta – kim jest? Dlaczego kupuje? Co i dlaczego wybiera?
Działanie marketingowe firmy – Co produkować i sprzedawać? Jak...