Otoczenie bezpośrednie przedsiębiorstwa to: klienci, producenci, dostawcy usług, konkurencja. Te czynniki kształtują działalność przedsiębiorstwa, bo to od nich zależą ceny, jakich może żądać za swe produkty bądź usługi. Współpraca z dostawcami usług kształtuje poziom i jakość działania firmy. Konkurencja wpływa na atrakcyjność oferowanych cen i szerszy zakres oferty. Te ogniwa wzajemnie się zazębiają i w ten sposób kształtowane są oczekiwania rynku i podaż usług.
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Bezpieczenstwo pracy
1.POJĘCIE I ISTOTA PRACY LUDZKIEJ I PROCESU PRACY
1.1.POJĘCIE I ISTOTA PRACY LUDZKIEJ
POJĘCIE PRACY (I)
PRACA LUDZKA STANOWI SZCZEGÓLNĄ FORMĘ AKTYWNOŚCI CZŁOWIEKA, UKIERUNKOWANĄ BEZPOŚREDNIO LUB POŚREDNIO NA PRZEKSZTAŁCANIE D...
Motywowania w przedsiębiorstwie X
. Funkcjonowanie systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie X w latach 2007-10
3.1. Krótka charakterystyka badanego podmiotu
Firma ProfiPlast jest przedsiębiorstwem typowo produkcyjnym, które zostało utworzone na fundamentach i...
Międzynarodowe stosunki ekonomiczne wykłady WSTiH Gdańsk 2008
Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
Bibliografia
1. J. siodlarski, R. Matera, Gospodarka światowa ? geneza i rozwój. Wyd Naukowe PWN W-wa 2004
2. Współczesna gospodarka światowa, praca pod red. A.B Kisiel-Łowczyc, Wyd. UG Gdańsk ...