Sieć handlowa to system sprzedaży towarów ,należy do sprzedaży detalicznej ,sama nazwa sieci posiada jednego właściciele. Nie oznacza to jednak, że miejsce np. sklepu jest tego właściciela co nazwa .W takich sieciach pewne ceny ,promocje, prognozy sprzedaży są ustalane przez głównego dyrektora danej sieci handlowej ,a właściciel punktu musi się do tego podporządkować. Polegają na wzroście sprzedaży ,poprzez zdobycie klienta. Dzięki powstaniu nowych sieci sprzedaży ,przedsiębiorstwo ma szanse powiększyć wielkość obsługiwanego rynku.
Funkcjonowanie przedsiębiorstw hotelarskich i turystycznych - opracowany zestaw pytań
STUDIA ZAOCZNE
PYTANIA NA EGZAMIN FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW HOTELARSKICH I TURYSTYCZNYCH
Co to jest przedsiębiorstwo i z jakich elementów się składa? (1)
PRZDSIĘBIORSTWO-* podst. jednostka organizacyjna gospodarki narodowej, w...
Formy finansowania małych i srednich przedsiębiorstw
1. Ogólne zagadnienia dotyczące sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
1.1 Pojęcie przedsiębiorstwa i jego podstawowe klasyfikacje.
Pojęcie p r z e d s i ę b i o r s t w o w odmiennych znaczeniach występuje w...
Na Semestr w ULO
Położenie Polski
Polska leży w umiarkowanych szerokościach geograficznych półkuli północnej, w centralnej części Europy, zaliczanej do strefy czasu środkowoeuropejskiego liczonego według 15° E, w strefie klimatu umiarkowanego ciep�...
Inwestycje, jej rodzaje, cechy i zadania
Inwestycja jest to wyrzeczenie się bieżącej konsumpcji na rzecz przyszłych i czasem niepewnych korzyści. Wynika z tego, że inwestor dokonuje podziału swego budżetu na część przeznaczoną na inwestycje. Przy określonych dochodach zwiększ...
Geografia społeczno - ekonomiczna świata
Ludność świata
Liczba ludności i przyrost naturalny
W końcu lat 90-tych liczba ludności świata wynosi ponad 6 mld. Wartość ta
ukształtowała się w wyniku stałego przyrostu ludności, ale
zróżnicowanego pod względem tem...