Przedsiębiorca nie muśi reklamować tego produktu wtedy gdy np: nie chce pracować w tej pracy lub kiedy wie że on zaagrarz ludiom i robi to dla ich dobra al to się rzadko zdarza. Liczę na naj :)
Jeżeli produkt sam w sobie jest dobry a zapotrzebowanie jest na niego duże, wtedy reklama w mediach nie będzie konieczna ( takim przykładem może być chleb - kupisz go, choć nie każdy producent go reklamuje) Mam nadzieję, że pomogłam :)
Wpływ reklamy na człowieka
Od jakiegoś czasu media zagościły na stałe w naszych domach. Obecnie nasze życie jest bardzo ściśle z nimi powiązane. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy nawet wychodzimy na spacer. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdu...
teoria przedsiębiorstwa - wykłady
Teoria przedsiębiorstwa
Wybrane problemy
Metody analizy ekonomicznej
Niezależnie od metody, celem analizy ekonomicznej jest wyprowadzenie zbioru wniosków lub twierdzeń z danego zbioru założeń lub postulatów po...
Ekonomika mediów wykłady
1. Informacja dziennikarska jako towar.
Historia powstania i rozwoju komunikowania masowego i środków masowej informacji, kanałów jego dostosowania odbiorcom wskazuje, iż, jednym z najważniejszych czynników wpływających na nie był...
Internet jako nowa forma komunikatu obrazowego firmy
Usługi dostępne przez internet Podstawowa dzisiaj usługą, najlepiej znana i rozpoznawana przez podawane już przez większość firm w reklamach i informacjach adresy internetowe, to strony WWW (World Wide Web), Światowa Pajęczyna, z której k...