korzyści: 1.rozpowszechnianie informacji o produkcie, 2.Pomoc w rozwoju mediów 3.Pomoc w kształtowaniu postaw społecznych. Zagrożenia: 1.wprowadzanie w błąd obserwatorów, 2.reklamowanie produktów uzależniających i zle wpływających na zdrowie jak np. papierosów, alkoholu
Reklama
Reklama (z łac. reclamo - krzyczeć do kogoś) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowan...
Marketing ściąga
Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Marketing - ściąga.
Marketing jest to zbiór indywidualnych oraz organizacyjnych działań ułatwiających oraz przyspieszających satysfakcjonującą wymianę produktów, usług oraz idei z dynamicznym otoczeniem.
Marketing jest procesem społecznym i zarządczym ...
Planowanie, Biznes plan, Organizowanie
Wykład 26.09-2004
Literatura:
- R.W. Griffin – Podstawy zarządzania organizacjami
- J.A. Stoner, C.Wankel – Kierowanie
- H. Bieniak – Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
1. Przedsiębiorstwo
2. Fun...