Nabywca - osoba, ktora potrzebuje danego towaru albo uslugi i szuka go na rynku sprzedazy. Cechy- nabywca moze kierowac sie albo cena, albo jakoscia towaru, wybiera sposrod konkurencyjnych firm to, co najbardziej odpowiada na jego potrzeby. Moze kierowac przy zakupie innymi kryteriami np tym, czy dany produkt ktos mu polecil. Moze dokonywac zakupow pod wplywem impulsu. Moze byc przywiazany do danego produktu lub marki i wybiera tylko to, pomijajac oferty konkurencji.
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Badania Marketnigowe krok po kroku (materiały od wykładowcy)
BADANIA MARKETINGOWE
ROLA BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZARZADZANIU I PROJEKTOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH
Badania marketingowe – systematyczni i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby pode...
Marketing-ściąga
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Produkt turystyczny jako element strategii rozwoju Miasta i Gminy Barwice
Spis treści:
Wstęp??????????????????????????????????..4
Rozdział 1. Turystyka jako jedna z szans rozwoju rolniczych gmin w Polsce???..?..6
1.1. Pojęcie produktu turystycznego???????????????...???????6
1.2. Rynek turysty...
Handel zagraniczny
HANDEL ZAGRANICZNY – jt wymiana towarowa między podmiotami gospodarczymi. Odpłatna wymiana towarów i usług między podmiotami mającymi swoje siedziby w różnych krajach.
Przedmiotami handlu są:
Towary
Usługi
Do...