1. stosowanie się do regulaminu który wyznaczył nam sprzedawca 2. ponieść wszystkie koszty odstępstwa od umowy 3. klient odpowiada za przesyłkę 4. konsument ma zapłacić za transport przesyłki 5. jeśli zostaliśmy oszukani przez sprzedającego powinniśmy powiadomić policje
Projekt Systemu Zarządzania Firmy MLEK-POL
1. Charakterystyka przedsiębiorstwa
1.1 Określenie przedsiębiorstwa – nazwa, forma prawna oraz jego lokalizacja
Firma MLEK-POL z o.o. zawiązana została z inicjatywy xxx oraz xxx13 czerwca 2009 roku w Mielcu. Wybrana przez na...
Marketing-ściąga
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Zamówienia Publiczne
Wykład I
„Zamówienia publiczne”
E.Przeszło
Przedtermin ustny, Egzamin forma pisemnaTest 15-20 pytań wielokrotnego wyboru, w tym do uzupełnienia (kwoty, organy itp.)
Pozycje:
1. „Prawo zamówień publicznych�...
Prawo zamówień publicznych
Prawo zamówień publicznych.
Cel jaki to prawo realizuje.
Prawo zamówienia publicznych to jedno z podstawowych dziedzin prawa i prawa międzynarodowego oraz istotny element gospodarki państwowej. Przy zamówieniach publicznych wykorz...
Planowanie marketingowe
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
1.1. Cele planowania marketingowego
1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych
1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe
1.4.Formy sporządzania planu ...