Marketing- wykład
wykład na Uniwersytecie Szczecińskim WNEiZ I rok FiB zaoczne
wykład na Uniwersytecie Szczecińskim WNEiZ I rok FiB zaoczne
Marketing w handlu i usługach
MARKETING W HANDLU I USŁUGACH
Wykład 1.
Definicje i specyfika usługi jako produktu marketingowego
• Marketingowa definicja usługi
• Materialne i niematerialne elementy usługi
Transformacja polskiego społeczeństwa w latach 1980 - 2006
-marzec 1980- wybory Sejmu 80-90% głosowanie w PRL.
-2006 jakie jest polskie społeczeństwo.
Mamy 380mln Polaków. Marzec 1980
Władza - klasa - przywilej...
TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
informatyka jako nauka;
1) geneza i cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego;
2) ekonomika informacji;
3) geneza i cechy charakterystyczne gospodarki opartej na wiedzy (GOW);
4) wprowa...
Otoczenie firmy.
I. Wstęp.
Definicję otoczenia firmy można przedstawić następująco:
1. zbiór uwarunkowań rynkowych, prawnych, politycznych, społecznych i geograficznych w jakich działa firma;
lub prościej
2. ...
BADANIA RYNKU, A PODEJMOWANIE DECYZJI 5.03.2001r.
Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych dzia�...