Ankieta nt. zagrożeń
W załączniku :-)
W załączniku :-)
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...
Podstawowe techniki diagnostyczne w pedagogice
1. Metody i techniki badań pedagogicznych
Definicja METODY BADAŃ
Zespół teoretycznie uzasadnionych zabiegów koncepcyjnych i instrumentalnych obejmujących najogólniej całoś...
BADANIA MARKETINGOWE
ROLA BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZARZADZANIU I PROJEKTOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH
Badania marketingowe – systematyczni i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby pode...
1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...
Program profilaktyczny
Publicznego Gimnazjum nr 1
W Złotoryi
Opracowały: Agnieszka Hankiewicz
Anita Hankiewicz
Joanna Sokół
I. Program profilaktyczny dla Gimnazjum nr 1 w Złotoryi.
Na...