Metody Obsługi Konsumenta

Podaje wam metody obsługi konsumenta może się komuś sprzyda ;)

* Niemiecką
* Francuską
* Angielską
* Serwis a la carte.

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Marketing-ściąga

1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...

Turystyka i rekreacja

Metodyka usług hotelarstwa i gastronomii - notatki z wykladow

1. Działalność zakładu gastronomicznego obejmują usługi:
- podstawowe
- kulturalno-rozrywkowe
- uzupełniające
Usługi podstawowe – usługi żywienia polegające na przygotowywaniu potraw i napojów oraz dostarczeniu ich kon...

Podstawy przedsiębiorczości

Agencje reklamowe i marketingowe

Marketing to nowoczesny styl myślenia ekonomicznego o sposobie prowadzenia rynkowej działalności gospodarczej.We współczesnym biznesie znajomość marketingu stała się kluczem do sukcesu. Nie wystarczy bowiem tylko wyprodukować odpowiednie d...

Marketing

Kierunki rozwoju "INTER BIELKON" w warunkach globalizacji

Kierunki rozwoju „INTER BIELKON” S.A. w warunkach globalizacji.

4.1. Charakterystyka marketingowa „BIELKONU”

Tradycje produkcyjne zakładu sięgają roku 1920, gdzie istniał pod nazwą „Bielski Przemysł Konfekcyjny ROS...

Ekonomia

Marketing - pojęcia

1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...