Macierz Boston Consulting Group
Macierz BCG w załączniku
Macierz BCG w załączniku
Metody portfelowe jest to zbiór narzędzi umożliwiających dokonanie oceny różnych możliwości działania oraz określenie przyszłej pozycji przedsiębiorstwa. Przedstawiają one w sposób graficzny w przestrzeni dwuwymiarowej przewidywane rez...
ZARZĄDZANIE – proces polegający na podejmowaniu decyzji zapewniających wykorzystanie określonych zasobów dla osiągnięcia pożądanych celów określonych przez właściciela organizacji. W SKRÓCIE- proces realizowania czegoś za pośrednic...
Marketing – to aktywność wychodząca na przeciw potrzebom klienta próbująca odgadnąć skryte potrzeby klienta usiłująca te potrzeby uświadamiać i pobudzać, a nawet kreować i uspokajać.
Marketing – dostarczenie właściwego p...
1. Strategia firmy - sposób w jaki przedsiębiorstwo zamierza realizować swoją misję. Zespół zaprogramowanych działań zapewniających egzystencję i rozwój firmy w długim okresie czasu.
2. Strategia firmy - zintegrowane działanie...
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania potrzeb klienta z zyskiem ;badanie rynku; proces dzięki któremu firma jest powiązana z rynkiem w sposób twórczy ,zyskowny ,produktywny ;dostarczanie właściwych towarów i usług ,odpowiednim ,wł...