Informacja prasowa - Przekazywana jest za pomocą poczty, faksu lub drogą elektroniczną. Rozsyłaniem i tworzeniem informacji prasowych w imieniu swoich klientów zajmują się również profesjonalne firmy.
Jest to informacja umieszczona w gazecie , w magazynie [ ogólnie w prasie ] =] Liczę na duże noty za zadanako =]
Informacja prasowa to krótki dokument przekazujący wiadomości o firmie lub jej działaniach. Jest najprostszym i najtańszym narzędziem public relations, ale nie znaczy to, że łatwo ją przygotować. Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Media Relations
MEDIA RELATIONS
ĆWICZENIA I
- rola Rzecznika Prasowego polega na komunikowaniu ze środkami masowego przekazu instytucji, którą reprezentuje
- funkcja Rzecznika Prasowego to tzw. zawód zaufania społecznego
PR i dzienni...
Analiza języka reklam na wybranych przykładach
We wrześniu, w ubiegłym roku zdecydowałam się wybrać jako podstawę do mojej prezentacji temat nr 9 z działu „Nauka o języku”, któ-ry brzmiał: „Dokonaj analizy języka reklam. Wyjaśnij, jaki obraz świa-ta kreują”. W trakcie zbier...
Ekonomika mediów wykłady
1. Informacja dziennikarska jako towar.
Historia powstania i rozwoju komunikowania masowego i środków masowej informacji, kanałów jego dostosowania odbiorcom wskazuje, iż, jednym z najważniejszych czynników wpływających na nie był...
Badania Marketnigowe krok po kroku (materiały od wykładowcy)
BADANIA MARKETINGOWE
ROLA BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZARZADZANIU I PROJEKTOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH
Badania marketingowe – systematyczni i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby pode...
Istota marketingu bankowego
Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeńs...