Jakie wartości mają gry planszowe.

Jakie wartości mają gry planszowe.
Odpowiedź

Kiedy gramy w gry planszowe uczymy się . Rozwija się nasz umysł . Gry planszowe np.Eurobusines uczy jakie w danym kraju są miasta. Właśnie takie wartośi mają gry planszowe.

-uczą koncentracji, -rozwijają intelekt, -uczą cierpliwości, -uczą strategii, -uczą rywalizacji, -uczą umiejętności wygrywania i przegrywania

możemy mile spędzić czas na graniu w planszówki, można pozanć ludzi bo w gry gramy razem z innymi, to zbliża do siebie graczy np. integruje uczniów. Prze gry planszowe można sie też uczyc poniewaz jest dużo gier które wymagają myślenia, w ten sposób ćwiczymy umysł. W grach planszowych często sie smiejemy a więc gry dają w pewnym sesnie radość. Niektóre uczą.

Dodaj swoją odpowiedź
Pedagogika

Gry komputerowe w opinii dzieci w wieku adolescencji

Wstęp
Media takie, jak telewizja, czy Internet stały się ważnym elementem współczesnego życia. Są wspaniałym wynalazkiem XX wieku. Dzieci poświęcają im coraz więcej czasu. Telewizję oglądają średnio około 30h tygodniowo, a dos...

Pedagogika

Projekt socjalny (pracownik socjalny)

„Świat niech będzie piękny, ludzie niech będą dobrzy, dzieci niech będą szczęśliwe.”
Szkoła realizuje cele i zadania określone w Ustawie z 7 września, 1991 r. oraz w przepisach wydanych na jej podstawie, w szczególności:
1...

Język polski

Lepiej mieć rodzeństwo czy być jedynakiem?

Jedynacy chcieliby mieć rodzeństwo, a ci co mają rodzeństwo chcieliby być jedynakami. Moim zdaniem rodzeństwo jest jedną z lepszych rzeczy w życiu.
Pierwszy argument uświadamia nas, że posiadanie rodzeństwa na bardzo duży wpływ na...

Psychologia

Poszczególne etapy rozwoju dziecka

Charakterystyka dziecka w wieku wczesnoszkolnym w oparciu o literaturę

Okres nauczania zintegrowanego ma szczególne znaczenie w kształtowaniu się człowieka dorosłego, jego kondycji fizycznej, samopoczucia psychicznego i osiągnięć ...

Socjologia

Fazy rozwoju człowieka- młodszy wiek szkolny

1. Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka
2. Rozwój fizyczny
3. Rozwój emocjonalny
4. Rozwój społeczno – moralny
5. Rozwój umysłowy
Podsumowanie

l. Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka

Młodszy wie...