Zalety i wady poszczególnych środków transportu

Zalety i wady poszczególnych środków transportu
Odpowiedź

samochod: -duza dostepnosc, zasieg -niskie koszty utrzymania -zanieczyszcza srodowisko poprzez spaliny samolot: -szybki transport -wygoda -wieksze bezpieczenstwo niz samochod ale nie 100% -musi byc zbudowanych wiele lotnisk -wysokie koszty biletow transport morski: -idealny do przewozu surowcow -nie zanieczyszcza powietrza -niskie koszty -zalezny od warunkow pogodowych -dlugi czas dojazdu

TRANSPORT MORSKI Zalety: przewozi ładunki na znaczne odległości, tani Wady:obejmuje tylko obszary morskie, jest powolny, zależy głównie od pogody TRANSPORT PRZESYŁOWY Zalety: tani, szybki, nie zależy od pogody Wady: transportuje tylko jeden surowiec, duże koszty budowy TRANSPORT KOLEJOWY Zalety: może przewozić duże ładunki, najlepszy w mieście, tani Wady: nie może przejeżdzać przez obszary górskie, droga infrastruktura TRANSPORT LOTNICZY Zalety: wygodny, bezpieczny, szybki, posiada duży zasięg Wady: zależy od stanu pogody, mała ładowność, hałasuje TRANSPORT ŚRÓDLĄDOWY Zalety: nie niszczy środowiska, tani Wady: mała prędkość, zależy od pogody, duże koszty budowy TRANSPORT SAMOCHODOWY Zalety: docelowy, tani, szybki Wady: szybkość zależy od korków na mieście, powoduje spaliny, niebezpieczny To chyba wszystko.

Dodaj swoją odpowiedź
Logistyka

Zarządzanie procesami transportu

1. Omów główne trendy i determinanty rozwojowe w logistyce transportowej.

Transport – jest to przemieszczanie dóbr materialnych w czasie i przestrzeni przy użyciu odpowiednich środków technicznych.
Dzieli się na wewnętrzny i ...

Zarządzanie produkcją

Zarządzanie produkcją

5.11.2005.
Atrybuty przedmiotowości przedsiębiorstwa:
- prawne;
- społeczno- socjalne;
- techniczno- technologiczne.
Przedsiębiorstwa państwowe: spółdzielnie, działalność gospodarcza osoby fizycznej, spółki.

...

Rachunkowość

Instrumenty pochodne

SPIS TREŚCI

I. KONTRAKT OPCYJNY 2
1. OPCJA ZAKUPU 3
2. OPCJA SPRZEDAŻY 4
3. WARTOŚĆ OPCJI ZAKUPU I SPRZEDAŻY DLA WYSTAWCY (SPRZEDAWCY) OPCJI 5
4. ZŁOŻONE KONTRAKTY OPCYJNE 6
II. WARRANT 10
1. WYCENA WARRANTA 1...

Marketing

Marketing-ściąga

1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...

Geografia

Transport Lotniczy

Arkadiusz Wesołowski kl. I ZSZa

Transport (łac. transportare przenieść; przewieźć), przemieszczanie ludzi, ładunków (przedmiot transportu) w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków (środków transportu). Transport to,...