1.Wybierz swego rozmówce.Zastanów się także, kogo chciałbyś zainteresowac swym wywiadem. 2.Dowiedz się możliwie jak najwięcej o swym rozmówcy, następnie zastanów sie, co będzie głównym tematem rozmowy, czego chciałbyś się dowiedziec od rozmówcy w imieniu swoich przyszłych czytelników. 3.Przygotuj pytania które zamierzasz zadac swojemu rozmówcy. Lepiej jeślli tych pytań będzie za dużo niż za mało. 4.Przygotuj się od strony technicznej. Najlepiej jest nagrac rozmowę. 5.Umów się z rozmówcą na konkretny dzień i godzinę. 6.Zadbaj, by warunki rozmowy były możliwie jak najlepsze. 7.Przeprowadz wywiad. Bądź uprzejmy, wyrozumiały ale stanowczy. 8.Przesłuchaj kilkakrotnie nagrania i zastanów się nad kształtem jego napisu. 9.Zredaguj tekst wywiadu. Zadbaj by był poprawny od strony językowej i zrozumiały, ale jednocześnie postaraj się, aby oddawał sposób mówienia rozmówcy i atmosfere wywiadu. 10.Przekaż wywiad publikacji.
dajcie prędko budowa wywiadu
dajcie prędko budowa wywiadu...
Badania Marketnigowe krok po kroku (materiały od wykładowcy)
BADANIA MARKETINGOWE
ROLA BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZARZADZANIU I PROJEKTOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH
Badania marketingowe – systematyczni i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby pode...
spis postaci alfabetycznie wystepujacych w WIEDZMINIE
A Agloval - książę, władczy, chytry, godny profil, kochał Sh`eenaz - syrenę która dla tej miłości zmieniła płetwę na nogi i zamieszkała wśród ludzi, Angoulęme - Jasna, uciekła z bandy Słowika, orzechowe oczy, w Riedbrune Geralt ura...
Socjologia- ściąga
PRZEDMIOT BADAŃ SOCJOLOGII I MIEJSCE SOCJOLOGI WŚRÓD NAUK SPOŁECZNYCH.
Twórcą terminu socjologia był wybitny filozof francuski August Comte. Wywodzi się ono od dwóch słów z języka łacińskiego ?socjaolis? - społeczny i z języ...
Gromadzenie danych o pacjencie
GROMADZENIE DANYCH O PACJENCIE
Metody gromadzenia danych o pacjencie to świadome, planowe i konsekwentne sposoby postępowania pielęgniarki dla osiągnięcia określonego celu, jakim jest uzyskanie takiego zakresu i charakteru informacji ...