wyrozniamy stopnie: rowny, wyzszy, najwyzszy. Istnieja nastepujace sposoby stopniowania przymiotnikow: stopniowanie proste, np. stary, starszy , najstarszy stopniowanie opisowe, np: miekki, bardziej miekki, najbardziej miekki stopniowanie nieregularne, np: duży, wiekszy , najwiekszy w 100% dobrze : )) PZDR.
regularny np miły molszy najmilszy i tego typu opisowy np. słony bardziej słony i najbardziej słony nieregularny*np duży większy największy *takich przymiotników jest bardzo mało
Dydaktyka- sciąga
1. OMÓW PRZEDMIOT BADAŃ, FUNKCJE I ZADANIA DYDAKTYKI OGÓLNEJ
Dydaktyka jako nauka o nauczaniu – uczeniu się to system poprawnie uzasadnionych twierdzeń i hipotez dotyczących procesu, zależności i prawidłowości nauczania – uczenia s...
Dydaktyka ( wykłady i ćwiczenia)
Aparatura terminologiczna dydaktyki
4 komponenty uczenia się: charakter, przedmiot, drogi, efekt
Przedmiot:
-kto? Sam nauczyciel
-co? Wykłady, konsultacje
-czas? Cały czas po skończeniu studiów
Nauczanie- planowa i syste...
Historia myśli penitencjarnej
HISTORIA MYŚLI PENITENCJARNEJ
Z pierwszymi przejawami myśli penitencjarnej spotykamy się pod koniec XVI wieku. Więzienie w tych czasach było tylko karą poboczną , jednym ze środków odwetu w celu uczynienia z więzienia kary podstaw...