Znaczenie opakowania w systemie reklamy 3 przykłady???

Znaczenie opakowania w systemie reklamy 3 przykłady???
Odpowiedź

Opakowanie stanowi ważny składnik produktu. Chroni ono produkt przed działaniem czynników zewnętrznych, zabezpiecza jego wartość użytkową, zdobi, a także zwaraca uwagę potencjalnego nabywcy na zawatrtość, skłaniając go w ten sposób do nabycia produktu. Funkcje opakowań: * ochronna * informacyjna * reklamowa * promocyjna * ekologiczna

Dodaj swoją odpowiedź
Ekonomia

Analiza rynku - AE Wrocław - wykłady

BADANIA RYNKU, A PODEJMOWANIE DECYZJI 5.03.2001r.


Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych dzia�...

Reklama

Wizerunek firmy podstawą sukcesu

Wszechobecna fala obrazów – w reklamach, w telewizji, w gazetach, czy w filmach – zalewa nas do tego stopnia, że coraz rzedziej korzystamy z możliwości naszej fantazji.
Sceny i sytuacje przedstawione przez fachowców od reklamy szybko i...

Prawo cywilne

Ochrona własności intelektualnej - opracowane pytania

1) Wskaż miejsce prawa autorskiego w systemie prawa.

Prawo autorskie - to dział prawa cywilnego, obejmujący przede wszystkim normy zamieszczone w ustawie z 4.II.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz normy zamieszczone w umo...

Zarządzanie

Gospodarka a środowisko - wyklady

Wykład I 24.02.2005

Pojęcie środowiska, jego funkcje ekonomiczne i powiązania z gospodarką.
1. pojęcie środowiska i ochrony środowiska,
2. rodzaje zasobów naturalnych,
3. gospodarcze funkcje środowiska,
4. oddział...