Opakowanie stanowi ważny składnik produktu. Chroni ono produkt przed działaniem czynników zewnętrznych, zabezpiecza jego wartość użytkową, zdobi, a także zwaraca uwagę potencjalnego nabywcy na zawatrtość, skłaniając go w ten sposób do nabycia produktu. Funkcje opakowań: * ochronna * informacyjna * reklamowa * promocyjna * ekologiczna
Analiza rynku - AE Wrocław - wykłady
BADANIA RYNKU, A PODEJMOWANIE DECYZJI 5.03.2001r.
Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych dzia�...
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
Wszechobecna fala obrazów – w reklamach, w telewizji, w gazetach, czy w filmach – zalewa nas do tego stopnia, że coraz rzedziej korzystamy z możliwości naszej fantazji.
Sceny i sytuacje przedstawione przez fachowców od reklamy szybko i...
Ochrona własności intelektualnej - opracowane pytania
1) Wskaż miejsce prawa autorskiego w systemie prawa.
Prawo autorskie - to dział prawa cywilnego, obejmujący przede wszystkim normy zamieszczone w ustawie z 4.II.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz normy zamieszczone w umo...
Gospodarka a środowisko - wyklady
Wykład I 24.02.2005
Pojęcie środowiska, jego funkcje ekonomiczne i powiązania z gospodarką.
1. pojęcie środowiska i ochrony środowiska,
2. rodzaje zasobów naturalnych,
3. gospodarcze funkcje środowiska,
4. oddział...