Co to jest reklama alternatywna?

Co to jest reklama alternatywna?
Odpowiedź

reklama alternatywna (tj. wykorzystanie innych niż tradycyjne środków przekazu)

Alternatywą dla tradycyjnych form reklamy jest wyjście poza klasyczne media. Alternatywna reklama to na przykład materiały graficzne wspierające promocję konkretnego produktu w miejscu sprzedaży, czyli sklepach. Kartonowe ekspozytory pojedynczego artykułu, zadrukowane grafiką promocyjną, również niekiedy uważane są za reklamę alternatywną. Projekty ekspozytorów to często inteligentne wykorzystanie nadruku, tak zwanego hologramu soczewkowego. Płaski i nieruchomy obrazek dzięki minisoczewkom odbierany jest jako trójwymiarowy albo nawet ruchomy. Specjaliści od marketingu twierdzą, że klient zatrzymuje uwagę na takim wydruku czterokrotnie dłużej niż na grafice tradycyjnej. Reklama w telewizji czy radiu, chociaż coraz bardziej atrakcyjna, zabawna, inteligentna - uznana została przez specjalistów za coraz mniej skuteczną. Dziś sięga się po dodatkowe, niekonwencjonalne sposoby przyciągnięcia klienta, np. sponsoring imprez (finansowanych w zamian za promocję produktów) czy organizowanie konkursów pod patronatem firmy.

Dodaj swoją odpowiedź
Dziennikarstwo

Media lokalne i środowiskowe

MEDIA LOKALNE I ŚRODOWISKOWE ? WYKŁADY

WYKŁAD I

Andrzej Notkowski wyróżnił trzy okresy rozwoju prasy:
o I okres: 1918 ? 1919: Znaczny przyrost czasopism, zahamowany w momencie, gdy Polska zaczęła przeżywać problemy g...

Marketing

Marketing w pigułce

Różnica między or. market. a or. sprzed. tu stawiamy na klienta, indywidualnie podejście na klienta-myślimy długookresowo, or. sprzed. nastawiona jest na sprzedaż, ilość.
Produkt- to wszystko co można oferować na rynku, każdy obiekt...

Pedagogika

Efektywność działań profilaktycznych

1.Profilaktyka społeczna. Koncepcje i strategie profilaktyki………………………….2

2. Warunki organizowania poprawnej pracy profilaktycznej.
Zasady profilaktyki…………………….………………………..………�...

Psychologia

Psychologia gospodarcza - pytania egzaminacyjne (Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie)

1.Role społeczne związane z działalnością gospodarczą.
Można wyróżnić 4 podstawowe role :
1) Rola konsumenta
2) Rola pracownika
3) Rola menedżera
4) Rola właściciela
Są to role komplementarne. Aby gospodarka fu...

Zarządzanie

Podstawy organizacji i zarządzania

WYKŁADY

POJĘCIE ORGANIZACJI

Luka między powszechnością zjawiska organizacji a naukową refleksją nad nim wynika z dwóch przyczyn:
1 stosunkowo krótkiego okresu rozwoju tej nauki
2 złożoności zjawiska organizacji<...