reklama alternatywna (tj. wykorzystanie innych niż tradycyjne środków przekazu)
Alternatywą dla tradycyjnych form reklamy jest wyjście poza klasyczne media. Alternatywna reklama to na przykład materiały graficzne wspierające promocję konkretnego produktu w miejscu sprzedaży, czyli sklepach. Kartonowe ekspozytory pojedynczego artykułu, zadrukowane grafiką promocyjną, również niekiedy uważane są za reklamę alternatywną. Projekty ekspozytorów to często inteligentne wykorzystanie nadruku, tak zwanego hologramu soczewkowego. Płaski i nieruchomy obrazek dzięki minisoczewkom odbierany jest jako trójwymiarowy albo nawet ruchomy. Specjaliści od marketingu twierdzą, że klient zatrzymuje uwagę na takim wydruku czterokrotnie dłużej niż na grafice tradycyjnej. Reklama w telewizji czy radiu, chociaż coraz bardziej atrakcyjna, zabawna, inteligentna - uznana została przez specjalistów za coraz mniej skuteczną. Dziś sięga się po dodatkowe, niekonwencjonalne sposoby przyciągnięcia klienta, np. sponsoring imprez (finansowanych w zamian za promocję produktów) czy organizowanie konkursów pod patronatem firmy.
Media lokalne i środowiskowe
MEDIA LOKALNE I ŚRODOWISKOWE ? WYKŁADY
WYKŁAD I
Andrzej Notkowski wyróżnił trzy okresy rozwoju prasy:
o I okres: 1918 ? 1919: Znaczny przyrost czasopism, zahamowany w momencie, gdy Polska zaczęła przeżywać problemy g...
Marketing w pigułce
Różnica między or. market. a or. sprzed. tu stawiamy na klienta, indywidualnie podejście na klienta-myślimy długookresowo, or. sprzed. nastawiona jest na sprzedaż, ilość.
Produkt- to wszystko co można oferować na rynku, każdy obiekt...
Efektywność działań profilaktycznych
1.Profilaktyka społeczna. Koncepcje i strategie profilaktyki………………………….2
2. Warunki organizowania poprawnej pracy profilaktycznej.
Zasady profilaktyki…………………….………………………..………�...
Psychologia gospodarcza - pytania egzaminacyjne (Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie)
1.Role społeczne związane z działalnością gospodarczą.
Można wyróżnić 4 podstawowe role :
1) Rola konsumenta
2) Rola pracownika
3) Rola menedżera
4) Rola właściciela
Są to role komplementarne. Aby gospodarka fu...
Podstawy organizacji i zarządzania
WYKŁADY
POJĘCIE ORGANIZACJI
Luka między powszechnością zjawiska organizacji a naukową refleksją nad nim wynika z dwóch przyczyn:
1 stosunkowo krótkiego okresu rozwoju tej nauki
2 złożoności zjawiska organizacji<...