Biznes plan solarium

STRESZCZENIE
Niniejszy plan ma za zadanie przedstawić spółkę jawną o nazwie „BRONZE SUN”,
która powstała dzięki korzystnemu wynikowi z przeprowadzonych badań marketingowych, świadczących o dużym zainteresowaniu na usługi solaryjne.
Nasze przedsiębiorstwo posiada dwóch wspólników. Każdy z nich wniósł wkład pieniężny o tej samej kwocie co dało nam 80 000 zł. kapitału własnego, za który zakupione zostały cztery nowoczesne łóżka wyposażone w najlepsze lampy zwiększające efektywność i jakość opalania.
Jeden z właścicieli udostępnia lokal o powierzchni 80m² wyceniony na 195.000zł. w celu racjonalnego wykorzystania środków czyli zmniejszenia kosztów opłaty za wynajem lokalu. Dzięki takiemu zarządzaniu będziemy mogli zrealizować nasze plany związane z powiększeniem naszego asortymentu.
Zaciągnęliśmy kredyt inwestycyjny w wysokości 50 000zł. na wyremontowanie lokalu i stworzenie miłego wnętrza które pozwoli na przyjemny pobyt w solarium.
Umiejętna obsługa klientów oraz atmosfera panująca w salonie jest sukcesem dla firmy, dlatego obsługiwać solarium będą właściciele ponieważ są po kursie kosmetycznym dzięki któremu posiadają wiedzę dotycząca zasad opalania w solarium oraz pielęgnacji ciała.
Klientami naszej firmy będą kobiety oraz młodzież w przedziale wiekowym od
16-stego do 40-stego roku życia. Większość tej młodzieży jest na utrzymaniu rodziców co skłoniło nas do zaoferowania promocji cenowej w formie karnetów, pozwalających na zaoszczędzenie do 40 zł. Ta oferta pozwoli nam na zyskanie większej ilości nabywców.
Przewidujemy że w pierwszych dniach po otwarciu dziennie odwiedzi nas od 25 do 35 osób. Zakładamy że dzienną kwotą będzie 260zl. plus sprzedane kosmetyki.
Tygodniowy plan sprzedaży wyniesie 1620zł. czyli miesięczny około 7680zł.
Po odliczeniu kosztów miesięczny zarobek wyniesie nas około 2614zł.
Opalanie stało się ważnym elementem jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, podkreśla urodę i pięknie eksponuje ciało.

CHARAKTERYSTYKA FIRMY

Firma „BRONZE SUN” została zarejestrowana 1.12.2005 r. w Urzędzie Miasta we Wrocławiu jako Spółka jawna. Właścicielami firmy są dwie osoby fizyczne:
1. Magdalena Olsińska
2. Małgorzata Masiarz
Nazwa firmy: „BRONZE SUN”
REGON 936278298
NIP 236-234-64-45
Adres: ul. Krzywoustego 39/1 50-165 Wrocław
Telefon: (071)79-99-799

„BRONZE SUN“ jest to Solarium, dzięki któremu możemy podarować skórze piękną opaleniznę. Nasz klimat nie pozwala nam cieszyć się słońcem przez cały rok i dlatego
solarium ma tak duże zainteresowanie. Największą popularnością cieszy się wśród kobiet i młodzieży. Właśnie oni będą naszymi głównymi nabywcami. W celu osiągnięcia informacji na temat ilości klientów przeprowadziliśmy ankietę w przedziale wiekowym:
A 16-40, B 41- 60, C 61 wzwyż , D nie korzysta.

Ankieta była przeprowadzona na 100 osobach mieszkających we Wrocławiu w okolicach miejsca naszej firmy.

PODSTAWOWE CELE FIRMY

 Celem naszej firmy jest racjonalne wykorzystanie środków w ramach zmniejszenia kosztów.
 Zapewnienie długotrwałych zysków w przyszłości i ich maksymalizacja.
 Zyskanie dużej ilości klientów.
 Zadowolenie i satysfakcja dla dużej liczby klientów.
 Zakupienie następnych dwóch łóżek

OFEROWANE USŁUGI.

Nasze solarium wyposażone jest w 4 nowoczesne łóżka

1. Dwa łóżka „ERGOLINE”, w którego skład wchodzą lampy 42 x 160 W
4 x 400 W. Jest to łóżko, które posiada nowoczesną funkcje megaVois -jest to po prostu przewodnik głosowy. Przyjemny głos w przystępny sposób bez zbędnej straty czasu informuje klienta o funkcjach obsługi naszego solarium. Daje to możliwość uniknięcia pomyłek i dobrego samopoczucia –aż do momentu pożegnania.
Zamontowane jest radio z możliwości regulacji głosu.

2. Łóżko TURBO „ERGOLINE” różni się od normalnego większą ilością lamp, czyli
szybciej opala. Funkcja, którą posiada te lóżko jest aircon - posiada wysokowydajny system klimatyczny, zapewnia on przyjemne chłodzenie podczas opalania. Zamontowane jest radio z możliwością regulacji głosu. Lampy są 50x160W, 4x800W, 2x400W - filtry XTT, opalacze ramion 2x400 W.

3. Łóżko BRĄZUJĄCE to nowoczesne łóżko pozwalające opalać się bez możliwości spieczenia. Unowocześnione jest w sprzęt informacyjny, który informuje klienta o opcjach, z których może korzystać w czasie opalania oraz posiada funkcję LegTanner- zapewnia ona specjalny efekt opalania oraz więcej energii wykorzystuje na opalanie nóg. Zamontowane jest radio z możliwości regulacji głosu. Posiada również wyświetlacz pokazujący czas opalania.

Produkty kosmetyczne przyspieszające opalanie.

Ekskluzywne kosmetyki „Swedish Beaty” należą do bardzo wąskiej grupy najznakomitszych produktów, solaryjnych, dostępnych na rynku. Ich wyjątkowe walory sprawiają, iż Swedish Beauty jest znaną i cenioną międzynarodową marką, która posiada swoich wielbicieli na całym świecie.

I Stopień - kosmetyki zalecane dla osób jeszcze nieopalonych, zaczynających dopiero sesje opalające, preparaty te oprócz nawilżania i odżywiania skóry mają za zadanie przyspieszanie uzyskania opalenizny, niektóre z kosmetyków tej fazy zawierają samoopalacz, dostępne są kosmetyki do ciała i do twarzy.

II Stopień - kosmetyki dla osób już opalonych, w tych zestawach znajdziecie kosmetyki ułatwiające opalanie, odżywiające i nawilżające skórę oraz utrwalające opaleniznę, również jest podział na kosmetyki do ciała i twarzy, niektóre kosmetyki ułatwiające opaleniznę zawierają czynnik tingle. Czynnik ten sprawia, że naczyńka krwionośne rozszerzają się, krew krąży w skórze szybciej, skóra jest zaróżowiona i ciepła, a opalenizna szybciej powstaje. Tego typu kosmetyków nie mogą używać osoby o skłonności do rozszerzania naczynek i o wrażliwej skórze.

III Stopień - to kosmetyki przeznaczone dla osób mocno opalonych, które chcą przełamać barierę opalania, nie wolno stosować tych kosmetyków na początku sesji opalających, dla skóry jeszcze nieopalonej.

IV Stopień - w tej grupie znajdziecie kosmetyki utrwalające opaleniznę, balsamy, kremy, żele po opalaniu. Takie kosmetyki koniecznie powinny być używane, ponieważ skóra po opalaniu często wysusza się i bardzo potrzebuje takich odżywek. Dobrze nawilżona skóra dłużej zachowa ładną (co nie znaczy mocną!) opaleniznę.

„BRONZE SUN” prowadzony jest przez wyszkoloną obsługę, która umiejętnie doradzi, w jaki sposób korzystać z solarium, i jak dobrze chronić i dbać o skórę ciała.
Na naszym rynku jest kilka firm konkurencyjnych ale tylko w naszym solarium są cztery profesjonalne łóżka, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem i pomogą nam zyskać jak największą liczbę klientów, a tym samym zyskać miano lidera na rynku.

Majątkiem naszej firmy jest:
Kapitał własny wniesiony w wysokości 275 000zł.
Zobowiązanie długoterminowe w wysokości: 50 000 zł.

ANALIZA RYNKU.

Analiza SWOT.

Mocne strony:
 W skład lokalu wchodzą 4 nowoczesne łóżka
 Bardzo wysoka jakość opalania
 Radio zamontowane do każdego łóżka z możliwości regulacji głosu
 Własny lokal
 Duża powierzchnia
 Efektowne wnętrze lokalu
 Oferujemy mały kącik dla dzieci z koszem pełnym klocków
 Kompetentna i miła obsługa

Słabe strony:
 Wysokie koszty inwestycyjne
 Wysokie koszty energetyczne
Szanse:
 Moda na ładną opaleniznę
 Chęć dobrego samopoczucia
 Duży rynek potencjalnych nabywców
 Duże zainteresowanie
 Korzystne godziny otwarcia
Zagrożenia:
 Dana liczba konkurentów
 Bezrobocie
 Promieniowanie UV jest główną przyczyną foto starzenia się skóry oraz zmian nowotworowych

Analiza rynku i konkurencji.

Badania i analiza rynku wykazały duży wzrost popytu na solarium.
„BRONZE SUN” zaopatrzone jest w profesjonalny sprzęt do opalania jak również kosmetyki przyśpieszające ten zabieg. Chcąc uzyskać jak największą liczbę potencjalnych klientów postanowiłyśmy zaciągnąć kredyt długoterminowy w wysokości 50.000zł. i przeznaczyć na remont lokalu. Uważamy, że dużą rolę do osiągnięcia sukcesu odgrywa obsługa i atmosfera panująca w salonie. Nasz lokal ma sporą przestrzeń, którą wykorzystałyśmy na swego rodzaju poczekalnię. Tu klient może w spokoju wypić kawę, przeczytać czasopisma, lub posłuchać muzyki.
Dzięki niskiej stopie % zaciąganie kredytów dla firmy jest bardzo korzystne.

Klienci
Głównymi klientami solarium są kobiety oraz młodzież w wieku od 16-stu do 40lat. Przeprowadziliśmy ankietę na 100-u osobach w rejonie naszego lokalu i ten przedział osiągnął 55%. Drugi przedział wiekowy od 41-stu jeden do 60 - ciu lat uzyskał 18%. Kolejny osiągnął 2 % i był to przedział od 61-ciu jeden wzwyż. Brak zainteresowania określiło 25% ankietowanych. Przedział wiekowy, który nas najbardziej interesuje to ludzie młodzi często na utrzymaniu rodziców. Którzy zwracają szczególną uwagę na cenę i jakość opalenizny. Porównując się z konkurencją, nasza promocja cenowa w formie karnetów jest atrakcyjniejsza i sięga do 40zł. opustu. Będzie to głównym czynnikiem wpływającym na zakupowe decyzje klientów.

Oczekiwania naszych klientów:
 Chcą być zadowoleni ze sprzętu
 Chcą być zadowoleni z jakości opalenizny
 Chcą być obsługiwani w miłej atmosferze
 Chcą być obsługiwani przez osoby znające się na zasadach opalania w solarium
 Chcą korzystać z czystych pomieszczeń
 Chcą być zadowoleni z ceny, jaką zapłacą

Oferujemy naszym klientom:

 Najlepszej jakości łóżka do opalania,
 Lampy o wysokiej ilości W
 Radio zamontowane przy każdym łóżku z możliwością regulacji głosu
 Funkcja megaVoise , aircone, LegTanner
 Kosmetyki do 4 –ech stopni karnacji
 Efektowne wnętrze
 Przestrzenny lokal
 Miła i rzetelna obsługa
 Promocja cenowa
 Długi czas otwarcia lokalu
 Udostępniona woda mineralna
 Udostępniony jest natrysk i toaleta
 Oferujemy mały kaci dla dzieci z koszem pełnym klocków

Konkurencja

Jako właścicielki salonu „BRONZE SUN” na Krzywoustego, pragniemy wejść na rynek konkurencyjny i przejąć dużą ilość nabywców z okolicy Psie Pole, Kromera, Karłowice, Polanka, Zakrzów i Kiełczów. W naszej segmentacji rynkowej w pobliżu mamy trzech konkurentów. Pierwszy z nich to salon fryzjersko-kosmetyczny, który posiada jedno zwykłe łóżko o lampach 100W. Jednak wpływ konkurencji na naszą działalność może zwiększać zagrożenie, ponieważ po usłudze fryzjerskiej zawsze można skorzystać z łóżka solaryjnego, które tam się znajduje. Podejrzewamy, że jakaś część klientów zostanie przy ich ofercie, bo ma te dwie usługi w jednym lokalu. Jeśli chodzi o tą drugą konkurencję jest to pracownia fryzjersko-kosmetyczna posiadająca również jedno łóżko o lampami 120W.
Nie jest to jednak naszym poważnym problemem, ponieważ jeśli chodzi o jakość i ilość łóżek w solarium to jesteśmy na miejscu prowadzącym. Trzecia firma to solarium składające się z 3 łóżek o lampach 100W. Ze względu na złe warunki lokalne (piwnice i adaptowane pomieszczenia gospodarcze) oraz brak wykwalifikowanej obsługi, nie mogą konkurować z nasza ofertą.

STRATEGIA MARKETINGOWA.

Produkt i Cena
Wysokość cen została ustalona na poziomie cen konkurencji tak, aby była atrakcyjna. W ramach zainteresowania i zachęcenia klientów firma zamierza stosować promocje w postaci karnetów.

2 Łóżka Ergoline 0,80 zł
Łóżko brązujące 0,80 zł
Łóżko Turbo 1,00 zł
Karnet Ergoline 1min.0,60gr.
20min x10 wejść 120,00 zł
15min x10 wejść 90,00 zł
10min x10 wejść 60,00 zł
Karnet turbo 1min. 0,80gr.
20min x10 wejść 160,00 zł
15min x10 wejść 120,00 zł
10min x10 wejść 96,00 zł
Kosmetyki Swedish Beaty 5,00 zł


Promocja

Główną promocją dla klienta będzie karnet, dzięki któremu klient zaoszczędzi do 40zł.
Udostępniłyśmy jednodniową promocję, która w dniu otwarcia pozwoli na 5 minutowe darmowe opalanie pierwszych 15-stu osób, zwiększy to chęci odwiedzenia naszego salonu.
Promocja w „BRONZE SUN” ma opierać się na reklamie w formie ulotek i ogłoszenia w gazecie. Przewidujemy agresywną –kampanię reklamową przed otwarciem oraz w pierwszym kwartale funkcjonowania. Jednakże nie zamierzamy całkowicie rezygnować z promocji jedynie zmniejszymy nakłady ulotek i ogłoszeń w kolejnych miesiącach.

PLAN SPRZEDEŻY.

Tygodniowy i miesięczny plan sprzedaży

Przewidujemy że w pierwszych dniach po otwarciu dziennie odwiedzi nas od 25 do 35 osób
Jeśli 30 osób skorzysta co najmniej z 10 minut 30os.x 10min = 300min
Przykładowo : 200min x 0,80gr = 160 zł
Przykładowo : 100 min x 1zł = 100zł
Razem = 260zł
Jeśli ok. 12 os. Zaopatrzy się u nas w kosmetyki 12szt x 5,00zł = 60zł
Nasza marża na kremie wynosi 2zł. 12szt. x 2zł.=24zł. (kwota zarobku)

260zł x 6 dni w tygodniu = 1560zł. + 60zł.(kosmetyki) =1620zł.
-tygodniowy przychód wynosi = 1620zł.
W następnych tygodniach zarobek wzrośnie o 1200zł.
-miesięczny przychód = 7680zł.
-koszty ogółem: 5066zł.
przychód – koszt = 2614zł.

ZARZĄDZANIE.

W celu zmniejszenia kosztów nie będziemy zatrudniać pracowników.
Obsługiwać solarium będą właścicielki Magdalena Olsińska i Małgorzata Masiarz, które po skończonym kursie kosmetycznym posiadają wiedze dotycząca pielęgnacji ciała.
Solarium działać będzie na dwie zmiany od 9 do 21.
Zakres pracy w solarium na dwóch zmianach jest taki sam, dotyczy kontaktu z klientami i zapewnienie czystości łóżek i pomieszczeń.
Decyzje strategiczne będą podejmowane wspólnie.
Do obowiązków Magdaleny Olsińskiej należeć będzie reklama marketingowa, a jeśli chodzi o prowadzenie rachunkowości będzie to należało do Małgorzaty Masiarz.

PLAN FINANSOWY FIRMY.

Bilans otwarcia.

Lp. Aktywa Suma Lp. Pasywa Suma
1. Wartość lokalu 195 000,00 zł 1. Kapitał własny 275 000,00 zł
2. Wartość łóżek 75 000,00 zł 2.
3. Wartość środków na koncie 5 000,00 zł 3.
Kapitał własny 275 000,00 zł
4. Środki pieniężne 50 000,00 zł 4. Kredyt Bankowy 50 000,00 zł
Suma Bilansowa 325 000,00 zł Suma Bilansowa 325 000,00 zł

Źródłem finansowania jest kapitał własny wniesiony przez dwóch wspólników w wysokości: 80 000 zł. Oraz kredyt w wysokości 50 000zł.


ZAŁĄCZNIKI.

1). Załącznik Ulotka

Zapraszamy do nowego Solarium „ BRONZE SUN”
które mieści się na ul. Krzywoustego 39/1, we Wrocławiu.
Oferujemy cztery łóżka „Ergoline” o wysokiej jakości. Lampy są 120W i 160W.
Oferujemy miłą i kompetentną obsługę oraz konkurencyjne ceny i promocje.
Solarium czynne będzie od 9:00 do 21:00 w soboty od 9:00 do 14:00
Otwieramy 1 Styczeń o godz. 9:00
Pierwsze 15 osób za okazaniem ulotki wchodzi na 5 min gratis.
Serdecznie zapraszamy!!!
Kontakt z firmą:
Telefon: (071)79-99-799

2) Załącznik Ogłoszenie

Nowe Solarium „BRONZE SUN” Serdecznie zaprasza Państwa do skorzystania z naszej promocji: 15 pierwszych osób za okazaniem ulotki wchodzi na 5 minut gratis. Oferujemy konkurencyjne ceny nowoczesne łóżka, mocne lampy, miłą obsługę.
Studio znajduje się przy ul. Krzywoustego 39/1 we Wrocławiu
Otwieramy 1 Stycznia od godz. 9:00
Kontakt z nasza firma: (071)79-99-799


3) Załącznik Mapka z dojazdem

4. Ankieta dotycząca ilości osób korzystających z solarium oraz ich wymagania.

Szanowni Państwo!
Jestem przedstawicielem nowo otwartego solarium ”BRONZE SUN” we Wrocławiu.
Przeprowadzam ankietę, która ma na celu uzyskanie informacji dotyczącej ilości osób korzystających z solarium oraz ich wymagania.
Ankieta jest dobrowolna i anonimowa. Odpowiedzi proszę zaznaczać krzyżykiem.
Z góry dziękuję za poświęcony czas.

1. Czy korzysta Pan/Pani z solarium?
a) Tak
b) Nie
2. Proszę podać jak często?
a) Raz w miesiącu
b) Od 2 do 4 razy w miesiącu
c) 2 razy tygodniowo
3. Od jak dawna Pan/Pani korzysta z solarium?
a) Od niedawna
b) Od miesiąca
c) Od pół roku
d) Od roku - wzwyż
4. Z ilu minut najczęściej Pan/Pani korzysta?
a) 5 min.
b) 10 min.
c) 15min.
d) 20min.
5. Cechą solarium,które Pan/Pani odwiedza jest?
a) Bliska lokalizacja
b) Promocje cenowe
c) Dobra jakość lamp
6. Czy Pan/Pani korzysta z promocji i kupuje karnety?
a) Tak
b) Nie
c) Czasami

7. Na co Pan/Pani zwraca szczególna uwagę?
a) Szybkość opalania
b) Jakość opalania
c) Cena
d) Miła obsługa
e) Przyjemne i eleganckie wnętrze
8. Jak Pan/Pani ocenia zaopatrzenie kosmetyków przyśpieszających opalanie w
pobliskich solariach?
a) Dobrze
b) Średnio
c) Słabo
d) Źle
9. Czy Pan/Pani kupuje kosmetyki opalające w solarium?
a) Tak
b) Nie
c) Czasami
10. Jakie łóżko Pana/Pani zdaniem jest lepsze?
a) „Energoline” 160W
b) Turbo brązujące 180W
c) Turbo 180W
11. Płeć
d) Kobieta
e) Mężczyzna
12. Do jakiego przedziału wiekowego Pan/Pani się zalicza
a) 16-40
b) 41-60
c) 61- wzwyż
13. Jaka jest Pana/Pani aktywność zawodowa?
a) Pracuję
b) Nie pracuję







Cena miesiąc 01 miesiąc 02 miesiąc 03 miesiąc 04 miesiąc 05 miesiąc 06 miesiąc 07 miesiąc 08 miesiąc 09 miesiąc 10 miesiąc 11 miesiąc 12 Razem rocznie
2 Łóżka Ergoline 0,80 zł 3 500,00 zł 3 800,00 zł 3 200,00 zł 2 900,00 zł 2 800,00 zł 2 800,00 zł 2 900,00 zł 2 300,00 zł 2 800,00 zł 2 600,00 zł 3 000,00 zł 2 500,00 zł 35 100,00 zł
Łóżko brązujace 0,80 zł 950,00 zł 1 100,00 zł 2 500,00 zł 1 800,00 zł 1 500,00 zł 1 200,00 zł 1 200,00 zł 1 500,00 zł 1 800,00 zł 2 000,00 zł 2 800,00 zł 2 200,00 zł 20 550,00 zł
Łóżko Turbo 1,00 zł 2 160,00 zł 1 900,00 zł 2 500,00 zł 2 700,00 zł 2 200,00 zł 2 500,00 zł 2 000,00 zł 2 000,00 zł 2 700,00 zł 2 500,00 zł 2 600,00 zł 1 600,00 zł 27 360,00 zł
Karnet Ergoline 1min.0,60gr.
20min x10 wejść 120,00 zł 120,00 zł 240,00 zł 240,00 zł 480,00 zł 120,00 zł 240,00 zł 480,00 zł 480,00 zł 480,00 zł 240,00 zł 480,00 zł 4 810,00 zł 8 410,00 zł
15min x10 wejść 90,00 zł 180,00 zł 180,00 zł 180,00 zł 180,00 zł 540,00 zł 270,00 zł 180,00 zł 270,00 zł 0,00 zł 540,00 zł 270,00 zł 180,00 zł 2 970,00 zł
10min x10 wejść 60,00 zł 120,00 zł 0,00 zł 60,00 zł 180,00 zł 180,00 zł 300,00 zł 300,00 zł 120,00 zł 0,00 zł 300,00 zł 300,00 zł 360,00 zł 2 220,00 zł
Karnet turbo 1min. 0,80gr.
20min x10 wejść 160,00 zł 160,00 zł 0,00 zł 800,00 zł 320,00 zł 320,00 zł 320,00 zł 320,00 zł 320,00 zł 800,00 zł 800,00 zł 800,00 zł 480,00 zł 5 440,00 zł
15min x10 wejść 120,00 zł 240,00 zł 240,00 zł 0,00 zł 240,00 zł 480,00 zł 480,00 zł 240,00 zł 240,00 zł 0,00 zł 480,00 zł 480,00 zł 240,00 zł 3 360,00 zł
10min x10 wejść 96,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 288,00 zł 192,00 zł 96,00 zł 192,00 zł 288,00 zł 0,00 zł 192,00 zł 288,00 zł 96,00 zł 1 632,00 zł
Kosmetyki \"Swedish Beauty\" 5,00 zł 250,00 zł 300,00 zł 350,00 zł 350,00 zł 400,00 zł 350,00 zł 250,00 zł 250,00 zł 300,00 zł 350,00 zł 400,00 zł 300,00 zł 3 850,00 zł
Przychód miesieczny 7 680,00 zł 7 760,00 zł 9 830,00 zł 9 438,00 zł 8 732,00 zł 8 556,00 zł 8 062,00 zł 7 768,00 zł 8 880,00 zł 10 002,00 zł 11 418,00 zł 12 766,00 zł 110 892,00 zł
m-c 1 m-c 2 m-c 3 m-c 4 m-c 5 m-c 6 m-c 7 m-c 8 m-c 9 m-c 10 m-c 11 m-c 12
Koszty
Koszt energii 960,00 zł 1 000,00 zł 1 300,00 zł 1 150,00 zł 1 200,00 zł 1 100,00 zł 1 000,00 zł 1 000,00 zł 1 150,00 zł 1 350,00 zł 1 500,00 zł 1 650,00 zł 14 360,00 zł
Czynsz za lokak 710,00 zł 650,00 zł 600,00 zł 420,00 zł 230,00 zł 230,00 zł 230,00 zł 230,00 zł 230,00 zł 310,00 zł 400,00 zł 470,00 zł 4 710,00 zł
Telefon stacjonarny 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 600,00 zł
Promocja 500,00 zł 300,00 zł 200,00 zł 150,00 zł 100,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 1 810,00 zł
Kredyt 50.000zł. x 6% 53 000,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 1 660,00 zł 19 920,00 zł
Środki chemiczne 600,00 zł 100,00 zł 80,00 zł 70,00 zł 80,00 zł 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł 80,00 zł 60,00 zł 80,00 zł 80,00 zł 1 530,00 zł
Kosmetyki 3,00 zł 540,00 zł 0,00 zł 600,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 600,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 690,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 0,00 zł 2 430,00 zł
Woda mineralna 23zł. /szt. 46,00 zł 46,00 zł 69,00 zł 69,00 zł 92,00 zł 92,00 zł 92,00 zł 92,00 zł 69,00 zł 46,00 zł 46,00 zł 46,00 zł 805,00 zł
Koszty ogółem 5 066,00 zł 3 806,00 zł 4 559,00 zł 3 569,00 zł 3 412,00 zł 3 912,00 zł 3 212,00 zł 3 212,00 zł 4 009,00 zł 3 556,00 zł 3 816,00 zł 4 036,00 zł 46 165,00 zł
Przychód - koszt 2 614,00 zł 3 954,00 zł 5 271,00 zł 5 869,00 zł 5 320,00 zł 4 644,00 zł 4 850,00 zł 4 556,00 zł 4 871,00 zł 6 446,00 zł 7 602,00 zł 8 730,00 zł 64 727,00 zł
Przychód roczny 110 892,00 zł



STRESZCZENIE 1
CHARAKTERYSTYKA FIRMY 2
PODSTAWOWE CELE FIRMY 3
OFEROWANE USŁUGI. 3
PRODUKTY KOSMETYCZNE PRZYSPIESZAJĄCE OPALANIE. 4
ANALIZA RYNKU. 5
ANALIZA SWOT. 5
ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI. 6
KLIENCI 7
KONKURENCJA 8
STRATEGIA MARKETINGOWA. 8
PRODUKT I CENA 8
PROMOCJA 9
PLAN SPRZEDEŻY. 9
ZARZĄDZANIE. 10
PLAN FINANSOWY FIRMY. 10
ZAŁĄCZNIKI. 11

Dodaj swoją odpowiedź
Prawo

Biznes plan solarium

Streszczenie

Pragne przedstawić podstawowe założenia dotyczące działalności firmy, która z pewnością będzie się cieszyć dużym powodzeniem w wojewódzctwie Łódzkim. Jest to firma kosmetyczna. Głównym jej celem jest świadcze...

Zarządzanie przedsiębiorstwem

Biznes Plan

Fitnes Klubu!





Wykonanie:




SPIS TREŚCI
1. WST ĘP 3
2. STRESZCZENIE PROJEKTU PRZEDSI ĘWZI ĘCIA 3
3. PROFIL I ZAKRES DZIAŁANIA FIRMY
3.1. Historia firmy
3.2. Misja firm...

Podstawy przedsiębiorczości

Biznes plan

BIZNES PLAN FIRMY „ ”

1. Streszczenie

Pragniemy przedstawić podstawowe założenia dotyczące działalności firmy, która z pewnością będzie się cieszyć dużym powodzeniem w powiecie zamojskim. Jest to firma kosmetyczna....

Podstawy przedsiębiorczości

Biznes plan hotelu lub solarium. (na czwartek 15.04.2010r) Z góry dzięki . ;**

Biznes plan hotelu lub solarium. (na czwartek 15.04.2010r) Z góry dzięki . ;**...

Podstawy przedsiębiorczości

Biznes plan - Biuro turystyczne

cały biznes plan jest w załączniku! Mam nadzieję że komuś się sprzyda


1. Opis przedsięwzięcia
1.1. Podstawowe cele
1.2. Możliwości i szanse rynkowe
1.3. Podstawowe zagrożenia


2. Profil przedsiębio...