List reklamowy to pismo skierowane do konsumenta w celu przedstawienia oferty (promocja towarów i usług ) danej firmy. Najważniejszym celem takiego listu jest zdobycie klienta.
Formy reklamy w cyberprzestrzeni
Baner.
Baner (ang. Banner ads) jest jedną z najstarszych form działań reklamowych w Internecie i nadal najczęściej wykorzystywaną. Banery nazywane są również transparentami reklamowymi. Jest to różnego rodzaju element graficzny, któ...
Reklama wydawnicza i jej formy
REKLAMA WYDAWNICZA obejmuje wszystkie poza prasą „druki reklamowe” np. książki z wkładkami lub stronami reklamowymi, prospekty, foldery, informatory, ulotki, książki telefoniczne(„żółte kartki”) i teleadresowe, gazetki handlowe, lis...
Istota marketingu bankowego
Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeńs...
Plan marketingowy
PLAN MARKETINGOWY – wykład
Temat: ANALIZA SYTUACJI
FIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza,
ogólno kulturowa, polityczno prawna, technologiczna, konkurencja)
Analiza ...
Przeglądarki internetowe: Explorer, Netscape, Opera. Porównanie, charakterystyka.
SPIS TREŚCI
I Wstęp:
Ogólna charakterystyka problemu
Definicje pojęć związanych z tematem
II Charakterystyka poszczególnych przeglądarek:
a) Internet Explorer
Opis produktu
Usprawnienia w...