polega na naklonieniu klienta do zakupu innymi metodami niz tylko rozlozenie towaru na polkach sklepu, przez np. reklame, rabaty, dodawanie prezentow/gadzetow do zakupow, bonow towarowych, sprawienie poprzez porowniania , aby klient poczul, ze dany produkt jest lepszy niz konkurencji.
Prawo finansowe.
1) Proszę zdefiniować pojęcie prawo finansowe.
PRAWO FINANSOWE – jest to ogół norm prawnych regulujących działalność finansową w danym państwie.
2) Systematyka prawa finansowego ze wskazaniem najważniejszych aktów pr...
Opracowanie pytań na egzamin z prawa gospodarczego publicznego
1.Rozróżnienie: prawo gospodarcze publiczne a prawo gospodarcze prywatne
2. Zakres i systematyka prawa gospodarczego publicznego
Prawo gospodarcze publiczne normuje tylko część stosunków społecznych związanych z działalnością gos...
Opracowanie zagdanień dotyczącego prawa gospodarczego
"to jest opracowanie pytań z gospodarczego może komuś się przyda
1.Rozróżnienie: prawo gospodarcze publiczne a prawo gospodarcze prywatne
2. Zakres i systematyka prawa gospodarczego publicznego
Prawo gospodarcze publiczne normuje ...
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Makrosciaga
PRZYCZYNY, RODZAJE I SKUTKI INFLACJI
Inflacja – (poch. łac. Inflacio – rozdęcie) podlega mu rynek pieniężny. Mamy doczynienia z nadmiarem pieniądza w obiegu.
Inflacja (w podejściu od strony objawów) to proces ciągłego wzrostu og...