Zróżnicowanie i pozycjonowanie produktów

1. Różnicowanie produktu - podwyższenie jego rzeczywistej wartości dla nabywców, czyli zaoferowanie produktu który jest lepszy nowszy szybszy tańszy od produktu konkurenta
Podwyższanie rzeczywistej wartości produktu może nastąpić poprzez
udoskonalenie i cech fizycznych, estetycznych, technicznych funkcjonalnych bezpieczeństwa itp
2. Pozycjonowanie produktu - tworzenie w umysłach nabywców takiego wizerunku pruduktu, aby zdobył on pożądaną pozycję w ich pamięci

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Marketing usług

MARKETING USŁUG

1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...

Marketing

Marketing-ściąga

1. ORIENTACJE MARKETINGOWE FIRMY: Wyróżnia się 4 podstawowe fazy rozwoju ogólnej orientacji przedsiębiorstw: •Orientacja produkcyjna – jest to faza związana z przyśpieszonym życiem gospodarczym XVII w; na podstawie odkryć i wdrażania n...

Marketing

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...

Marketing

Charakterystyka elementów marketingu mix

1. Wstęp
2. Elementy marketingu mix
2. 1. Produkt, jako element marketingu mix
2. 2. Cena, jako element marketingu mix
2. 3. Promocja, jako element marketingu mix
2. 4. Dystrybucja, jako element marketingu mix

1. Wst...

Marketing

Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”.


SEGMENTACJA RYNKU.
Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, ...