cele: Reklamy maja na celu zachecić ludzi do np. kupna danego produktu. formy: telewizyjna, prasowa, internetowa, radiowa, plakaty, bilbordy :) Mam nadzieję że pomogłam
Formy reklamy w cyberprzestrzeni
Baner.
Baner (ang. Banner ads) jest jedną z najstarszych form działań reklamowych w Internecie i nadal najczęściej wykorzystywaną. Banery nazywane są również transparentami reklamowymi. Jest to różnego rodzaju element graficzny, któ...
Przedsiębiorstwo i jego formy
TEMAT: PRZEDSIĘBIORSTWO I JEGO FORMY.
1. Pojęcie i cel działania przedsiębiorstwa.
Ekonomia, jak wiadomo, rozróżnia trzy podstawowe podmioty w gospodarce rynkowej: przedsiębiorstwo, gospodarstwo domowe i państwo. Jest to najog...
Przedsiębiorstwo i jego formy
1. Pojęcie i cel działania przedsiębiorstwa.
Ekonomia, jak wiadomo, rozróżnia trzy podstawowe podmioty w gospodarce rynkowej: przedsiębiorstwo, gospodarstwo domowe i państwo. Jest to najogólniejsza kategoryzacja. Pozostając na razie na...
Kodeks etyki reklamy
Kodeks etyki reklamy - obejmuje całą działalność marketingową, reklamową, dystrybucyjną,
sponsoringową oraz promocję sprzedaży. W potrzebie społecznej odpowiedzialności, świadomości wpływu, jaki działania marketingowe wywieraj�...
Wpływ reklamy na człowieka
Od jakiegoś czasu media zagościły na stałe w naszych domach. Obecnie nasze życie jest bardzo ściśle z nimi powiązane. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy nawet wychodzimy na spacer. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdu...