zalety samochodu dla producenta i konsumenta

zalety samochodu dla producenta i konsumenta
Odpowiedź

Producent Zalety: pieniądze uzyskane ze sprzedaży samochodów, możliwość rozwoju własnej firmy, podejmowanie nowych wyzwań Konsument Zalety: możliwość szybkiego dotarcia z punktu A do punktu B, wygoda, komfort, bezpieczeństwo

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie- ciągły proces podejmowania decyzji, ukierunkowany na optymalne wykorzystanie wszystkich zasobów firmy ku zadowoleniu wszystkich klientów korzystających z naszych usług lub produktów.


Strategie wojskowe i państwowe...

Marketing

Marketing usług

MARKETING USŁUG

1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...

Badania operacyjne

Konkurencyjność samochodów Skoda na polskim rynku

PRACA W CZĘŚCI PRZEPISYWANA Z INTERNETU PRZEZ REZOLUTNEGO I ZARADNEGO AUTORA. W ZAŁĄCZNIKU PRACA WRAZ ZE ZDJĘCIAMI. MIŁEGO KORZYSTANIA!

WYDZIAŁ EKONOMIKI BIZNESU, STOSUNKÓW
MIĘDZYNARODOWYCH i TURYSTYKI
Konkurencyjność sam...

Podstawy przedsiębiorczości

Przedsięborczość

Osoba przedsiębiorcza – to osoba, która zobaczy cos niezwykłego w zwykłej rzeczy .
Typy osobowości :
- Sangwinik : towarzyski , otwarty , uśmiechnięty , żywy , pełny energii  sprzedawca , akwizytor , menadżer
- choleryk ...

Dziennikarstwo

Techniki manipulacji w tekstach reklamowych.

Jednym z zagrożeń, które czyhają na człowieka we współczesnym świecie, jest zjawisko manipulacji. Stanowi ono niebezpieczeństwo, ponieważ traktuje ludzi w sposób przedmiotowy, stosując podstęp, wpływa na ich myśli, zachowania i decyzj...