Producent Zalety: pieniądze uzyskane ze sprzedaży samochodów, możliwość rozwoju własnej firmy, podejmowanie nowych wyzwań Konsument Zalety: możliwość szybkiego dotarcia z punktu A do punktu B, wygoda, komfort, bezpieczeństwo
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie- ciągły proces podejmowania decyzji, ukierunkowany na optymalne wykorzystanie wszystkich zasobów firmy ku zadowoleniu wszystkich klientów korzystających z naszych usług lub produktów.
Strategie wojskowe i państwowe...
Marketing usług
MARKETING USŁUG
1. Pojęcia:
Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabwców. /w. Stanton/
- działalność, która zmie...
Konkurencyjność samochodów Skoda na polskim rynku
PRACA W CZĘŚCI PRZEPISYWANA Z INTERNETU PRZEZ REZOLUTNEGO I ZARADNEGO AUTORA. W ZAŁĄCZNIKU PRACA WRAZ ZE ZDJĘCIAMI. MIŁEGO KORZYSTANIA!
WYDZIAŁ EKONOMIKI BIZNESU, STOSUNKÓW
MIĘDZYNARODOWYCH i TURYSTYKI
Konkurencyjność sam...
Przedsięborczość
Osoba przedsiębiorcza – to osoba, która zobaczy cos niezwykłego w zwykłej rzeczy .
Typy osobowości :
- Sangwinik : towarzyski , otwarty , uśmiechnięty , żywy , pełny energii sprzedawca , akwizytor , menadżer
- choleryk ...
Techniki manipulacji w tekstach reklamowych.
Jednym z zagrożeń, które czyhają na człowieka we współczesnym świecie, jest zjawisko manipulacji. Stanowi ono niebezpieczeństwo, ponieważ traktuje ludzi w sposób przedmiotowy, stosując podstęp, wpływa na ich myśli, zachowania i decyzj...