kanal dystrybucji - wiąże się z : ryzykiem, przekazywanie rynków, przepływ usług.
dystrybucja- jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieiniem łączności producenta firmy z potencjalnymi nabywcami kanał dystrybucji zespół ogniw, przez które przemieszczają się strumienie marketingowe Kanały dystrybucji można podzielić na trzy podstawowe grupy, wykorzystywane do dystrybucji: dóbr komsumcyjnych dóbr przemyslowych usług W dzisiejszej nomenklaturze określa się dwa główne kanały dystrybucji:- kanał tradycyjny (klienci detaliczni, sklepy, hurtownie)- kanał nowoczesny (sieci międzynarodowe)
Kanały Dystrybucji
KANAŁY DYSTRYBUCJI
STRONA TYTUŁOWA
SPIS TREŚCI
1. DYSTRYBUCJA
1.1. Pojęcie dystrybucji
1.2. Decyzje logistyczne w dystrybucji
1.3. Dystrybucja fizyczna
1.4. Funkcje dystrybucji
2. KANAŁ...
Kanały dystrybucji jako łańcuchy logistyczno – marketingowe
Dystrybucja stanowi kolejny – po produkcie, cenie i promocji – element marketingu mix. Dystrybucja jest to obieg produktów z zakładów produkcyjnych bezpośrednio lub za pośrednictwem ogniw handlu hurtowego i detalicznego do finalnych nabywc�...
Dystrybucja.
DYSTRYBUCJA
Dystrybucja ? jest jednym z instrumentów marketingowego oddziaływania na rynek. Jej istota polega na pokonywaniu przestrzennych, czasowych, ilościowych, asortyment barier oddzielających producentów od finalnych nabywców i...
Pojęcie i funkcja dystrybucji
W celu transportowania produktów potrzeba ciężarówek, statków i pociągów.
Prawdziwą sztuką jest koordynowanie różnych środków transportu tak, aby było można przemieszczać artykuły możliwie najszybciej i najwydajniej. Nie wystar...
Dystrybucja - kilka pojęć
Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup po�...