Co to są kanały dystrybucji i dystrybucja?

Co to są kanały dystrybucji i dystrybucja?
Odpowiedź

kanal dystrybucji - wiąże się z : ryzykiem, przekazywanie rynków, przepływ usług.

dystrybucja- jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieiniem łączności producenta firmy z potencjalnymi nabywcami  kanał dystrybucji zespół ogniw, przez które przemieszczają się strumienie marketingowe Kanały dystrybucji można podzielić na trzy podstawowe grupy, wykorzystywane do dystrybucji:             dóbr komsumcyjnych               dóbr przemyslowych                    usług W dzisiejszej nomenklaturze określa się dwa główne kanały dystrybucji:- kanał tradycyjny (klienci detaliczni, sklepy, hurtownie)- kanał nowoczesny (sieci międzynarodowe)

Dodaj swoją odpowiedź
Logistyka

Kanały Dystrybucji

KANAŁY DYSTRYBUCJI

STRONA TYTUŁOWA

SPIS TREŚCI

1. DYSTRYBUCJA
1.1. Pojęcie dystrybucji
1.2. Decyzje logistyczne w dystrybucji
1.3. Dystrybucja fizyczna
1.4. Funkcje dystrybucji

2. KANAŁ...

Marketing

Kanały dystrybucji jako łańcuchy logistyczno – marketingowe

Dystrybucja stanowi kolejny – po produkcie, cenie i promocji – element marketingu mix. Dystrybucja jest to obieg produktów z zakładów produkcyjnych bezpośrednio lub za pośrednictwem ogniw handlu hurtowego i detalicznego do finalnych nabywc�...

Ekonomia

Dystrybucja.

DYSTRYBUCJA

Dystrybucja ? jest jednym z instrumentów marketingowego oddziaływania na rynek. Jej istota polega na pokonywaniu przestrzennych, czasowych, ilościowych, asortyment barier oddzielających producentów od finalnych nabywców i...

Marketing

Pojęcie i funkcja dystrybucji

W celu transportowania produktów potrzeba ciężarówek, statków i pociągów.
Prawdziwą sztuką jest koordynowanie różnych środków transportu tak, aby było można przemieszczać artykuły możliwie najszybciej i najwydajniej. Nie wystar...

Marketing

Dystrybucja - kilka pojęć

Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup po�...