5. 1. Er hat die Kinder ausgebeutet. 2. Marco ist dem Mann gefolgt. 3. Sie haben mich besucht. 4. Sie hat als BS gearbeitet 5. Er hat im SB schwer geschuftet. 6. Ich habe lange geschlafen. 6. 1. Paul ist um 7 Uhr aufgestanden. 2. Die S. haben sich bei der A. engagiert. 3. Sie hat uns eine schöne G. erzählt. 4. Der L. hat die KA kontrolliert. 5. Was hast du gelesen? 6. Ich habe eine CD gekauft. 7. Er hat Musik gehört. 8. Ich habe am N. ferngesehen. 9. Wir sind am A. spazieren gegangen. 10. Wie lange hast du gelernt?
Pilne potrzebne na już: Zadania w załączniku
Pilne potrzebne na już: Zadania w załączniku...
Myśl jak lider.
Magdalena Łowczykowska
Polityka i Zarządzanie lokalne
GZP1
PRACA SEMESTRALNA NA TEMAT
MYŚL JAK LIDER
ZAGADNIENIA:
1. Wprowadzenie.
2. Kim lider musi być.
3. Cechy lidera.
4. Co lider ...
Statożytność.
Historia jest magistra vitae, mawiali Rzymianie. Historia jest nauczycielką życia. Jeśli nawet bywa złą nauczycielką – a popełniane przez ludzi te same błędy są na to dowodem – to warto historię dobrze znać. Nawet po to, by błędów...
Dlaczego nauczyciele nie powinni zadawać zadań domowych?
……, 3.04.07
Szanowni Nauczyciele!
Do napisania tego listu natchnął mnie taki fakt, iż ostatnio nie mogę znaleźć czasu na własne potrzeby, zainteresowania, rozrywkę i chyba najważniejsze, dla mnie samej. Wiem bardzo dobrze ...
Stadia rozwojowe według E. Eriksona w oparciu o film pt: "Dzikie dziecko".
Na podstawie film "Dzikie dziecko" zostały opracowane stadia rozwojowe wg. E. Eriksona
Przychodzimy na świat jako potencjalne istoty społeczne. Po urodzeniu i przez kilka następnych lat jesteśmy całkowicie uzależnieni od in...