Analiza SWOT - wzór
Praca w formie tabeli w załączniku
Praca w formie tabeli w załączniku
Wprowadzenie do marketingu
I.Geneza-wzrost produkcji ponad potrzeby.
Pytanie: Jak sprzedać i na jakich warunkach ulokować produkt?
Istota:
Podporządkowanie wszystkich działań w sferze produkcji obrotu życzeniom finalnego ...
Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...
Marketing- zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.
Orientacja rynkowa- cechy: określony punkt wyjścia podejmowania działań (konsument), pro...
Public relations to zarządzanie procesami komunikacyjnymi pomiędzy organizacją, osobami i grupami odniesienia poprzez świadome, celowe i systematyczne kształtowanie tych postaw. Celem jest wytworzenie dobrego i wiarygodnego wizerunku, czyli zbi...
KONCEPCJA PROWADZENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH:
*koncepcja produkcji (duża produkcja niskie ceny),
*koncepcja produktów (podnoszenie jakości produktu nadwyżka
podaży nad popytem)
* koncepcja sprzedaży (instrumenty zachęcając...