Marketing personalny

Rozdział 2. Marketing personalny

2.1 Pojęcie i idea marketingu personalnego
2.2 Znaczenie i rola MP
2.3 Zastosowanie MP
2.4 Traktowanie pracownika w programie marketingu personalnego

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Marketing w handlu i usługach

Marketing w handlu i usługach

MARKETING W HANDLU I USŁUGACH
Wykład 1.
Definicje i specyfika usługi jako produktu marketingowego

• Marketingowa definicja usługi
• Materialne i niematerialne elementy usługi

Zarządzanie

Rekrutacja zewnętrzna i wewnętrzna

Rekrutacja1 oznacza przyciąganie przez organizację wystarczająco dużej dla celów selekcji liczby kandydatów. W systemie rynkowym polityka selekcji i rekrutacji jest powiązana z celami strategicznymi organizacji, a dobór poszczególnych eleme...

Zarządzanie kadrami

Rekrutacja

1. Wstęp

Prowadzenie działalności i konkurowanie firm na rozwiniętych rynkach bezwzględnie dowodzi, iż kapitał ludzki jest źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej we współczesnym biznesie. Jednocześnie natura zarządzania kapi...

Wiedza o społeczeństwie

Wybrane zagadnienia na ustna mature z Wosu

1.Cechy społeczeństwa obywatelskiego.

Społeczeństwo obywatelskie było:
- wzorem
- -utopijnym modelem opartych na rynkowych podstawach społeczeństwa pełnoletnich, równouprawnionych i wolnych obywateli.
Obywatelstwo ozna...

Zarządzanie

Wykłady - podstawy zarządzania

Pojęcia „ zarządzanie” i „ kierowanie” często są stosowane zamiennie. Kierowanie jednak należy szerzej rozumieć, dlatego, że zarządzanie jest jedną z dziedzin kierowania.

Zarządzanie - .
1. interpretacja instytucjonaln...