Marketing personalny
Rozdział 2. Marketing personalny
2.1 Pojęcie i idea marketingu personalnego
2.2 Znaczenie i rola MP
2.3 Zastosowanie MP
2.4 Traktowanie pracownika w programie marketingu personalnego
Rozdział 2. Marketing personalny
2.1 Pojęcie i idea marketingu personalnego
2.2 Znaczenie i rola MP
2.3 Zastosowanie MP
2.4 Traktowanie pracownika w programie marketingu personalnego
Marketing w handlu i usługach
MARKETING W HANDLU I USŁUGACH
Wykład 1.
Definicje i specyfika usługi jako produktu marketingowego
• Marketingowa definicja usługi
• Materialne i niematerialne elementy usługi
Rekrutacja1 oznacza przyciąganie przez organizację wystarczająco dużej dla celów selekcji liczby kandydatów. W systemie rynkowym polityka selekcji i rekrutacji jest powiązana z celami strategicznymi organizacji, a dobór poszczególnych eleme...
1. Wstęp
Prowadzenie działalności i konkurowanie firm na rozwiniętych rynkach bezwzględnie dowodzi, iż kapitał ludzki jest źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej we współczesnym biznesie. Jednocześnie natura zarządzania kapi...
1.Cechy społeczeństwa obywatelskiego.
Społeczeństwo obywatelskie było:
- wzorem
- -utopijnym modelem opartych na rynkowych podstawach społeczeństwa pełnoletnich, równouprawnionych i wolnych obywateli.
Obywatelstwo ozna...
Pojęcia „ zarządzanie” i „ kierowanie” często są stosowane zamiennie. Kierowanie jednak należy szerzej rozumieć, dlatego, że zarządzanie jest jedną z dziedzin kierowania.
Zarządzanie - .
1. interpretacja instytucjonaln...