Firma turystyczna - plan marketingowy
treść w załączniku
treść w załączniku
cały biznes plan jest w załączniku! Mam nadzieję że komuś się sprzyda
1. Opis przedsięwzięcia
1.1. Podstawowe cele
1.2. Możliwości i szanse rynkowe
1.3. Podstawowe zagrożenia
2. Profil przedsiębio...
BIURO TURYSTYCZNE „CHICAGO”
Spółka jawna.
Planowane otwarcie na III kwartał 2004 roku.
Założyciele : Maksimczyk Krzysztof
Czekała Marcin
Kubiak Tomasz
Adres biura:
Ul. Ogrodowa 2
Ekonomika turystyki i rekreacji
Michelle Troisi (1955r.)
Ekonomika turystyki i rekreacji jest nauką interdyscyplinarną, zajmuje się potrzebami turystycznymi, dobrami, usługami i produktem turystycznym. Bada kształtowanie się cen na ryn...
MARKETING – proces społeczna y zarządczy, dzięki któremu jednostki i grupy uzyskują to, czego potrzebują i pragną przez tworzenie oraz wzajemną wymianę produktów i wartości.
Punktem wyjścia wszelkich działań i weryfikatorem dzia...