Wakacyjna Przygoda

W lipcu byłem razem z rodzicami i moim bratem w Gdańsku na wakacjach.
Było fantastycznie Od razu po przyjeździe ja i mój brat poprosiliśmy tatę by kupił bilety na rejs statkiem, tato zgodził się i poszedł kupić bilety.
Bardzo się ucieszyliśmy, a chwilę później już płynęliśmy statkiem i podziwialiśmy przepiękne widoki i krajobrazy.
Podczas rejsu było widać pomnik obrońców Westerplatte, którzy walczyli w II wojnie światowej, pomnik znajduje się nad zatoka Gdańską i ma kształt wielkiego krzyża.
Po chwili statek dopłynął do portu a wszyscy wysiedli. Rejs trwał około 2 godzin i był bardzo ciekawy i interesujący teraz poszliśmy do hotelu po ręczniki i szybko pobiegliśmy na plaże by popływać i po opalać się. Gdy wracaliśmy już do hotelu tato zauważył, że zgubił klucz do pokoju był bardzo zdenerwowany, zapanowała nie miła atmosfera. Mama powiedziała żebym z bratem pobiegł na plaże poszukać klucza a mama z tatą szukali w pobliżu hotelu.
Klucz znalazł się na plaży w tym miejscu gdzie wcześniej rozkładaliśmy ręczniki więzłem klucz do ręki i pobiegłem z bratem natychmiast do hotelu.
Gdy przybiegliśmy do hotelu powiedzieliśmy, że klucz się znalazł. Dzięki Bogu krzyknął tato
- gdzie znaleźliście klucz spytała mama
- na plaży, dobrze, ze tato przypomniał sobie o stracie klucza jeszcze na plaży, ponieważ chwilę później mógłby go przysypać piasek i nigdy byśmy go nie znaleźli.
- masz racje.
Dzisiaj wieczorem nasza rodzina zrobiła grila, a mama zaprosiła sąsiadów, z którymi rozmawiała wcześniej.
Na grilu świetnie się bawiliśmy, ale trzeba było iść spać, ponieważ następnego dnia wracaliśmy do domu.
Wycieczka była bardzo fajna podobało mi się to, że dużo zwiedziłem i zobaczyłem. Ale najfajniejsze było to, że ten czas spędziłem razem z rodziną.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Moja wakacyjna przygoda.  Napiszcie że moja wakacyjna przygoda było pojechanie do Zamościa. Było tam Kąpielisko, występy no i takie tam różne rzeczy..!  BŁAGAM mam to na jutro..!...

Napisz opowiadanie pt. ,,Moja wakacyjna przygoda' - przygoda ma być prawdopodobna i muszą być 3 akapity PLIS POMÓŻCIE MAM TO NA JUTRO daje naj...

Język polski

napisz opowiadanie moja wakacyjna przygoda (obojętnie jaka przygoda) prosze szybko z góry dzienks...

Wakacyjna przygoda

Moja wakacyjna przygoda!
Janki są niedużą, za to pięknie położoną sią.Z prawej strony opływa je rzeka Bug,z lewej zamyka wysoka skarpa,za którą zciągają się pozostałości dawnej puszczy.Niedaleko skąd do brzgów Narwi, tuż obok ...

Język angielski

przetłumacz teks po angielsku proszę nie używać tłumacza gogle moja nie miła wakacyjna przygoda wydarzyła się kilka lat temu podczas mojej wizyty w paryżu pewnego dnia chciałem odwiedzić paryżką wieże Aijlfa było ciepło ale wietrznie nie miałem poję

Język polski

Moja wakacyjna przygoda ( 20 zdań) prosze szybkoo bo to na jtr. nie kopjujcie z innych zadań ;)...