Moja wakacyjna przygoda ( 20 zdań) prosze szybkoo bo to na jtr. nie kopjujcie z innych zadań ;)

Odpowiedź

moja wakacyjna przygoda to jest wyjazdd nad może z rodzina. moja rodzina jest szalona ponieważ na każdych wakacjach  musi sie cos wydarzyć np kłotnia rodziców tym razem to co innego        wstałam o godzinie 5 .to był jakis koszmar musiałam spakować różne rzeczy .wszystko mi sie pogmatwało zamiast piżamy spakowałam szczotke do włosów .wyjechaliśmy o 7 nie chciałam zabardzo sie śpieszyć bo co roku jeżdże nad morze . chciałam w tym roku jechać w góry ale tata powiedział zepojedziemy na ferie . gdy dotarliśmy mósiałam rozprostować nogi ponieważ mnie bolały. kiedy  mineła noc rano zjedliśmy śniadanie ja oczywiszcie jadłam naleśniki z truskawkami . potem [przzed obiadem poszłam z rodzicami nad morze i zaczeliśmy sie kompac . niestety  zaczełam sie topić wiec tata zacząmnie ratowac

Moje wakacje spędziłam bardzo dobrze, miałam dużo różnych wycieczek. Najpierw byłam w Turcji w hotelu( napisz swój) z ogromnymi basenami. Jedzenie było przepyszne . Było ekstra. Następna wycieczką był wyjazd do babci. Moja babcia jest super zawsze jak do niej przychodzę ma dużo słodyczy. Babcia nauczyła mnie dużo nowych ludzi. Babcia nauczyła mnie trochę niemieckiego. Mój dziadek zawsze ma jakieś zabawki dlatego dostałam słuchawki -radio. Bardzo ich Kocham. Byłam tez na obozie tanecznym. Nauczyłam się lepiej tańczyć. Moja pani nazywała się ( podaj imię ). Nasz ośrodek nazywał się Kolejarz. Znajdował się w Muszynie. Byłam tam na 10 dni. Bardzo mi się podobało. Mój tata kupił mi nowy basen jest ogromny . Nie mogę doczekać się kolejnych wakacji Moje wakacje były ekstra. Mam nadzieję że pomogłam nie dwadzieścia zdań ale tyle mi przyszło do głowy. Liczę na naj