Komunikacja i konflikt w organizacji

prezentacja PPT

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Metody organizacji i zarządzania

Metody organizacji i zarządzania
Podstawowe błędy menadżerów:
1. Niewykorzystywanie możliwości – myślenie w kategoriach zagrożeń a nie szans
2. Syndrom warsztatu – Brak ekspansji firmy, trwanie przy nieaktualnych formach za...

Zarządzanie

Podstawowe zagadnienia z organizacji i zarządzania

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE
Zagadnienia które były na egzaminie na wydziale dziennym (pogrubiona kursywa) i część wykładów.
1.Style negocjacji:
miękki: twardy: rzeczowy:
uczestnicy są przyjaciółmi; uczestnicy są wrogami; u...

Prawo

Konflikt

Konflikt to zjawisko powszechne, nieuchronnie związane z życiem społecznym. Pojęcie konfliktu można rozpatrywać w różnych aspektach np. jako proces, w którym jednostka lub grupa dąży do osiągnięcia własnych celów przez wyeliminowanie,...

Socjologia

Teoretycy socjologii, grupy społeczne, więzi społeczne, konflikt, kultura zaufania, nowoczesność, ponowoczesność, globalizacja

Auguste Comte
Pozytywizm oparty na:
- wierze w wiedze
- badaniu faktów
- pozytywnej wizji pokonania kryzysu
Hierarchia nauk:
- matematyka, astronomia, fizyka, chemia, biologia, socjologia
Podział socjologii:
a) stat...

Zarządzanie

Ściąga z organizacji i zarządzania

ORGANIZACJA – grupa ludzi, pracujących razem w ustrukturyzowany sposób dla osiągnięcia celów.
SYNERGIA – współdziałające czynniki dają wypadkowy wynik większy niż suma skutków wywołanych przez każdy czynnik z osobna. Jest gł�...