Miłość u dziewczyn i chłopców.

Wiele dziewczyn nie rozumie zachowań chłopców. Oni zaś z kolei dziwią się, że dziewczęta mają tak różne wyobrażenia i oczekiwania. Każde z nich miłość wyobraża sobie inaczej. Każde mierzy własną miarą.
Dziewczyna jest bardziej uczuciowa. Szuka wrażliwości i romantyzmu w miłości. Jest wrażliwa na słowa i dotyk. Dla niej chłopak kiedy mówi ciepło i czule obejmuje to musi naprawde kochać. Wtedy ona otwier swoje serce i wyobraźnię.Myśli, że to ten jedyny, na całe życie. Zaczyna planować przyszłość. Rozmyśla jak będzie wyglądal ślub, wesele, gdzie będą mieszkać.
Chlopcy znowu to inny świat.Im daleko do takich wizji. Oni bardzo reagują na bodźce wzrokowe. Dlatego Ladniejsze i zgrbniejsz dziewczęta mają większe powodzenie. Trzeba jeszcze dodać, jak o tym mówią dziewczyny "chłopakom to tylko jedno w głowie" to znaczy że u chłopców o wiele wcześniej dochodzi do pobudzenia seksualnego. Niestety wiele zakochanych dziewczyn mylnie pryjmuje to za wyraz miłości.
Nastolatki są barrdziej niecierpliwe i chcą już kogoś kochać, chcą mieć swojego chłopaka. Dlatego często zaczynają zachowywać się prowokująco. Jednak dla chłopaka jest to często zaproszenie do współżycia. Dlatego zdarza się, że są zainteresowani dwoma dziewczynami naraz. Jedną kocha, jest wobec niej subtelny i delikatny, zaś drugiej, która go prowokuje, zaproponuje zbliżenie fizyczne.Gdy chłopak osiągie swój cel zostawia dziewczyna, która się dziwi dlaczego on już jej nie kocha.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Mit o Tezeuszu "Tezeusz i Minotaur" - streszczenie.

Tezeusz był obcego pochodzenia. Ojciec nazywał się Ajgeus, natomiast matka Ajtra. Była królewną z Trojzeny. Jej mąż porzucił ją.
Pewnego razu Tezeusz bawił się i poznał wtedy Heraklesa, który wywróżył mu wielką przyszłość. ...

Psychologia

Rodzina niepełna, jej problemy i sposoby rozwiązywania

Rodzina niepełna, to rodzina, w której dziecko jest wychowywane przez jednego z rodziców i mieszka jedynie z tym rodzicem. Najczęściej ten typ rodziny stanowi układ matka-dziecko lub dzieci.

W Polsce jest około 940 000 takich rodzin....

Język polski

"Dawid Copperfield" jako autobiografia Karola Dickensa i "życiorys po śmierci w rękopisie".

MOTTO : „CZY MAM CI ZOSTAWIĆ PO ŚMIERCI MÓJ ŻYCIORYS W RĘKOPISIE” ( Karol Dickens )

WSTĘP:
CYTAT Z „OPOWIEŚCI O DICKENSIE” STR. 249 - CO DICKENS MYŚLAŁ O NAPISANIU WŁASNEJ BIOGRAFII
ODKRYCIE MOJE I PANA FORESTA - ...

Pedagogika

Andrzejki - listopadowy dzień wróżb i zabaw

Andrzejki - listopadowy dzień wróżb i zabaw
Cele:
- umiejętność wypowiadania się na określony temat
- uważnie słuchać czytany tekst
- zredagować odpowiedzi na pytania
- stworzenie możliwości większej integracji gru...

Pedagogika

Raport z badań empirycznych w pedeutologii

RAPORT Z BADAŃ EMPIRYCZNYCH DOTYCZĄCYCH CECH OSOBOWOŚCIOWYCH NAUCZYCIELI ORAZ ICH WPŁYWU NA KSZTAŁTOWANIE SIĘ WZORU OSOBOWEGO NAUCZYCIELA-WYCHOWAWCY



1. Alicja Szerląg, autorka tekstu pod tytułem: „Problematyka jednoznac...