- Sprawdzian piszemy w ciszy, żeby nie przeszkadzać innym uczniom. - Do pisania sprawdzianu przystępujemy wtedy, kiedy wszyscy uczniowie dostaną kartki. - Podczas sprawdzianu nie rozmawiamy, nie ściągamy, nie odwracamy się. - Jeżeli skończyłeś pisać sprawdzian wcześniej, podnieś rękę i za pozwoleniem nauczyciela oddaj kartkę lub poczekaj do końca lekcji. - Podczas sprawdzianu nie zadawaj pytań nauczycielowi na głos, jeżeli masz jakieś wątpliwości, poproś, aby nauczyciel do ciebie podszedł.
Sytuacja szkolna dziecka dyslektycznego
SPIS TREŚCI.
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ SPECYFICZNYCH TRUDNOŚCI
W NAUCE CZYTANIA I PISANIA
1.1. Terminologia
1.2. Symptomatologia ryzyka dysleksji
ROZDZIAŁ II. DIAGNOSTYKA ORAZ TER...
System edukacji wychowania w moim środowsiku lokalnym
SYSTEM EDUKACJI WYCHOWANIA W MOIM ŚRODOWSIKU LOKALNYM
Tematem tej pracy jest system edukacja wychowania w moim lokalnym środowisku. Mówiąc o lokalnym środowisku, mamy oczywiście na myśl miejsce zamieszkania, czyli ?jednostkę urbani...
Pomiar sprawności fizycznej.
W niniejszej pracy dokonano pomiaru ogólnej sprawności motorycznej dziewcząt z gimnazjum przy użyciu Międzynarodowego Testu Sprawności Fizycznej. Badaniem objęto wszystkie uczennice, zarówno z klas integracyjnych jak i nie integracyjnych.