aby skutecznie porozumnieć się z klijentem należy być kulturalnym i czeba zapytać o co mu chodzi myśle że potrzebowałeś takiej odpowiedzi
Trzeba byc miłym ale zdecydowanym i nie podatnym na sugestie.
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa finansowa banku
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce
KIELCE 2008
SPIS TREŚCI
Wstęp ................................................................................................................
Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa
Bankowość elektroniczna
i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce
KIELCE 2008
SPIS TREŚCI
Wstęp ..................................................................................................
Ocena oddziaływania promocji sprzedaży na decyzje klientów w olsztyńskich hipermarketach
ROZDZIAŁ I ISTOTA I ROLA PROMOCJI
1.1. Definicje promocji
Słowo promocja jest w potocznym użyciu. Promocją możemy nazwać różne czynności, które podejmuje przedsiębiorstwo, aby poinformować o cechach produktu i efekcie końcow...