jak skutecznie porozumiewać się z klientem

jak skutecznie porozumiewać się z klientem
Odpowiedź

aby skutecznie porozumnieć się z klijentem należy być kulturalnym i czeba zapytać o co mu chodzi myśle że potrzebowałeś takiej odpowiedzi

Trzeba byc miłym ale zdecydowanym i nie podatnym na sugestie.

Dodaj swoją odpowiedź
Finanse i bankowość

Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa finansowa banku

Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce

KIELCE 2008

SPIS TREŚCI

Wstęp ................................................................................................................

Finanse i bankowość

Bankowość elektroniczna i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa



Bankowość elektroniczna
i internetowa jako nowoczesna usługa bankowa w Polsce

KIELCE 2008

SPIS TREŚCI

Wstęp ..................................................................................................

Marketing

Ocena oddziaływania promocji sprzedaży na decyzje klientów w olsztyńskich hipermarketach

ROZDZIAŁ I ISTOTA I ROLA PROMOCJI
1.1. Definicje promocji
Słowo promocja jest w potocznym użyciu. Promocją możemy nazwać różne czynności, które podejmuje przedsiębiorstwo, aby poinformować o cechach produktu i efekcie końcow...